Intras Consulting, a.s. je stabilní českou společností s více než 25-ti letou působností na trhu. Naše portfolio klientů je různorodé, jak v rámci jejich oborů, tak v rámci jejich národnosti, a tak nabízíme zajímavou práci a mimo jiné příležitost kontinuálně si zvyšovat kvalifikaci.

Baví Vás samostatná práce? Rádi komunikujete s klienty? Chcete si organizovat pracovní harmonogram podle svých představ? Je pro Vás pohodový a férový kolektiv důležitý? Pokud jste odpověděli ano, pak hledáme právě Vás :-)

Mzdová účetní

Co vás čeká

• Kompletní zpracování měsíční a roční mzdové závěrky v mzdovém systému
• zpracování podkladů souvisejících se mzdovou agendou - neschopenky, OČR, ELDP apod. roční zúčtování daně, zúčtování DPFO
• příprava dokumentů spojených s výstupem zaměstnance - potvrzení o zaměstnání, potvrzení pro ÚP apod.
• komunikace s příslušnými institucemi - OSSZ, finanční úřad, zdravotní pojišťovny, úřad práce apod.
• provádění srážek ze mzdy dle platné legislativy
• vystavování potvrzení o výši příjmů pro zaměstnance
• odškodňování pracovních úrazů
• komunikace s klienty (tuzemskými i zahraničními) - poradenství, podpora

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

• praxe v oboru min. 3 let na pozici samostatný/á mzdový účetní
• znalost zpracování mezd a souvisejících pracovněprávních předpisů a zákoníku práce
• spolehlivost, pečlivost, samostatnost, smysl pro detail
• analytické myšlení a schopnost dodržovat termíny
• komunikativní znalost anglického jazyka, alespoň na písemné úrovni
• výhodou znalost SW Helios, Info office, APSO


Informace o pozici

Společnost
Intras Consulting, a.s.
Adresa
tř. Budovatelů 2957/108, Most
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 28 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Children-friendly office
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Mzdová účetní, HR specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel