Makléřská společnost RESPECT, a.s. patří mezi přední společnosti v oblasti zprostředkování služeb v oblasti pojištění firem a podnikatelů již od roku 1993. Jsme československá tradiční společnost, která zaměstnává dnes již více než 300 zaměstnanců v ČR a SR. Jsme pyšní na naše zaměstnance, pro které není cizí umění převzít odpovědnost za svou práci, týmový duch a neustálý zájem na sobě pracovat a vzdělávat se. Dlouhodobě se nám daří udržovat na pracovišti přátelské vztahy, k čemuž bezpochyby přispívá i průměrná doba spolupráce s našimi zaměstnanci v řádu 7+ let. Pokud hledáte stabilního a férového zaměstnavatele a na oplátku nabízíte to samé, dveře u nás jsou Vám otevřené a budeme rádi, když nám dáte o sobě vědět :)

Asistent/ka divize klientské péče

Hledáme šikovnou kolegyni / kolegu, která/ý má rád/a administrativní práci v různých aspektech: od komunikace písemné - psaní obchodních dopisů, zadávání dat do systému, hlídání termínů, až po komunikaci telefonní. Jde o celkovou administrativní podporu týmu - vše od stolu, z kanceláře. Nemusíte mít velkou praxi, ale potěší nás člověk, co táhne za jeden provaz, dělá práci s chutí, má skoro pořád dobrou náladu a je zodpovědný, protože takový je náš tým :-) Naše oddělení klientské péče se stará o pojistné programy malých a středních podnikatelů


S jakými činnostmi se na oddělení potkáte a co budete dělat:

  • zadávat informace o klientech do systému
  • psát průvodní listy, obchodní korespondenci na klienty
  • hlídat termíny pro včasné zpracování
  • asistenci kolegům v oddělení s různými administrativními procesy
  • komunikovat s pojišťovnami a klienty
  • zpracovávat a projednávat nabídky pojistného programu
  • a další úkoly dle potřeby a postupného zaškolení

Jaké znalosti a dovednosti se Vám budou hodit:

  • smysl pro organizaci práce a pořádek ve věcech
  • dotahování věcí do konce, spolehlivost a umět pracovat i pod časovým tlakem
  • ochota učit se novým věcem
  • důslednost
  • týmovost
  • práci s MS Office - především si rozumíte s excelem
  • zájem o dlouhodobou spolupráci
  • SŠ/VŠ ideálně ekonomického směru

Co Vám nabídneme na oplátku:

  • mladý kolektiv a skvělého šéfa
  • firemní benefity
  • příjemné a moderní pracovní prostředí, firemní akce, sportovní i dětské akce pro dobrou věc
  • výbornou dostupnost (hned u metra C - Budějovická)
  • možnost flexibilní pracovní doby


Nástup: ihned

Zaujali jsme Vás? Pošlete nám svůj životopis a krátký motivační dopis prostřednictvím odpovědního formuláře.

Těšíme se na Vás :-)


Informace o pozici

Společnost
RESPECT, a.s.
Adresa
Pod Krčským lesem 2016/22, Praha – Krč
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Administrativa, Pojišťovnictví, Administrativní pracovník, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

RESPECT, a.s., Martina Kosová