O společnosti


VIAGEM a.s. je neustále se rozvíjející česká společnost, která se zabývá výkupem a prodejem nemovitostí a zemědělské půdy. Náš tým tvoří schopní lidé, komunikujeme otevřeně napříč celou společností , vážíme si šikovných lidí a umíme je ocenit.


Jak to u nás funguje?

  • Vlastníme zemědělskou půdu a oslovujeme přidružená zemědělská družstva, která mají potenciál odkoupit naše pozemky.
  • Tvým úkolem bude nabídnutí těchto pozemků v našem portfoliu všem zemědělcům v definované lokalitě. Evidenci zemědělců, pozemků i regionů máme k dispozici, nejedná se o aktivní vyhledávání, jedná se o řízení obchodních případů a dlouhodobého obchodního vztahu s aktivními zemědělskými družstvy.


Co budeš dělat?

  • Tvou hlavní náplní práce bude prodej orné půdy zemědělcům v daném regionu.
  • Denně budeš komunikovat s majiteli/řediteli zemědělských družstev se zájmem o ornou půdu, Tvým cílem bude nabídnout jim všechny relevantní pozemky v definovaném regionu, které vlastníme.
  • Komunikace probíhá výhradně telefonicky a emailem, prakticky bez jakéhokoliv cestování a osobního styku, prodeje se realizují na dálku bez navštěvování konkrétních pozemků.
  • Pokud nebude mít oslovené družstvo zájem o konkrétní pozemek, bude Tvým úkolem oslovit další přidružená zemědělská družstva v daném regionu.
  • Kromě aktivního oslovování zemědělců, budeš dohlížet na inzerci těchto pozemků na realitním portálu a komunikovat se zájemci (telefon, email).
  • Budeš posílat cenové nabídky, hlídat termíny a koncepčně přemýšlet nad strategií prodeje tak, aby byl úspěšně dokončen.
  • Budeš komunikovat s back office (příprava smluv, termíny, kontrola).
  • Po dokončení obchodního případu budeš mít zodpovědnost za správnou evidenci (evidence dat, smazání inzerátů atd). Tato evidence po zapracování Ti bude sloužit jako podklad pro efektivní komunikaci se zemědělskými družstvy, jedná se o dlouhodobé řízení vztahu a obchodů.


Požadujeme

  • Koncepční přemýšlení nad obchodní strategií (prioritizace prodejů – např. větší výměra, vyšší priorita, podněty pro schválení mimořádné cenotvorby dle priorit atd)
  • Koncepční přemýšlení nad obchodními případy (vymyslet přidružené pozemky v oblasti jednoho družstva, vymyslet přidružená družstva v oblasti jednoho pozemku)
  • Seniorní argumentace ohledně cenotvorby
  • Komunikativnost, nadhled
  • Minimální dosažené vzdělání střední škola s maturitou
  • Možná je i práce na zkrácený či částečný úvazek

Nabízíme

  • Nadstandartní finanční ohodnocení + motivační složka platu dle výkonu (nadstandardní bonusy vycházející z realizovaných prodejů)
  • Zvýšení motivační složky po zkušební době dle výkonu
  • Kanceláře hned na metru Křižíkova
  • Kariérní růst – intenzivně rozšiřujeme tým o schopné spolupracovníky, pokud budeš mít předpoklady, můžeš v relativně krátké době se posunout na vedoucí pozice

Informace o pozici

Společnost
ALTAXO Accounting s.r.o.
Adresa
Sokolovská 131/86, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Account Manager, Administrativní pracovník, Obchodní zástupce, Obchodní ředitel/manažer, Obchodní asistent, Office Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list/IČO, dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.


ALTAXO Accounting s.r.o., Mariya Marchuk
+420 607 044 665