Rozvíjející se advokátní kancelář shání do svého týmu asistentku pro zajišťování administrativy kanceláře.

Asistentka advokátní kancelář

Co vás čeká

Práce asistentky v advokátní kanceláři. Vyřizování pošty, komunikace s úřady a klienty, sepisování podání dle pokynů, přepisování textů z nahrávek.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Velmi dobrá schopnost psaní na počítači. Znalost MS Office. Komunikativnost.

Výhodou bude, pokud budete umět

Aktivní i pasivní znalost německého jazyka. Řidičský průkaz skupiny B. Zkušenosti z oboru.

Co vám můžeme nabídnout

Přátelský kolektiv, neformální pracovní prostředí. Pravidelné benefity, společné firemní akce. Možnost přizpůsobení pracovní doby. Umožnění dalšího vzdělávání.


Informace o pozici

Společnost
NEUBAUER & PARTNER s.r.o., advokátní kancelář
Adresa
České Budějovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazeno: Administrativa, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

NEUBAUER & PARTNER s.r.o., advokátní kancelář, Michal Pavlas
777 876 244