Chcete být členem nadšeného týmu a hledáte kreativní práci v mladém a dynamickém kolektivu? Jsme BIBLOO a UrbanStore, fashion e-shop, který obléká milovníky módy v 31 evropských zemích. Nabízíme více než 100 značek jako jsou GUESS, CALVIN KLEIN, MICHAEL KORS, ADIDAS, nebo UNDER ARMOUR. Na poli e-commerce se řadíme mezi progresivní a rychle rostoucí firmy.

Abychom se mohli posouvat stále dopředu, potřebujeme do týmu zkušeného PERFORMANCE MARKETING MANAGERA s citem pro fashion a design, ale především se zaměřením na výkon a výsledky. Pokud jste milovníkem dobrého stylu, máte tah na branku, cítíte se být aspirativní, umíte posouvat věci dopředu a nebojíte se realizovat vlastní nápady, jste pro nás ten pravý/á… Pojďte s námi rozvíjet náš business!

Co Vás u nás čeká:

Zodpovědnost za vedení oddělení výkonnostního marketingu
Vedení a rozvoj performance marketingové strategie generující nové zákazníky
Implementace a řízení online marketingových kampaní
Kompletní odpovědnost za všechny kanály performance marketingu - PPC a display, CSE, sociální sítě, retargeting, affiliates, mailing a SEO
Akvizice nových zákazníků, plnění cílů prodeje včetně požadované marže
Analýza výkonu performance marketingu v kontextu se stanovenými cíli, měření efektivity jednotlivých marketingových kanálů, webová analytika
Neustálé zlepšování výkonnosti všech marketingových kanálů na základě analýzy jejich úspěšnosti, optimalizace napříč kanály
Odpovědnost za každodenní výsledky a reporting
Správa 100+ M budgetu v rámci 7 klíčových evropských zemí, expanze na nové trhy, projektové řízení
Analýza konkurence a hledání konkurenčních výhod
Koordinace kolegů v týmu, jejich mentoring, sledování a vyhodnocování jejich výkonu


Co se Vám budu určitě hodit:

Zkušenosti v oboru online fashion nebo life-style 3+ roky podmínkou
Zkušenosti s platformami pro zobrazování reklam a nástroji pro digitální monitorování
Prokazatelné zkušenosti s vytvářením a exekucí přímých digitálních marketingových kampaní
Zkušenost s A/B testováním a optimalizací marketingových plánů
Zkušenost s řízením rozpočtu / financováním projektu s vysokou hodnotou
Zkušenost s měřením výkonu kampaní, měřením výnosů, konverzí a návratnosti investic
Schopnost komunikovat, pracovat v týmu a vlastní tým vést
Zájem o BI technologie bude skvělým plus
Znalost Google Analytics, Google AdWords, Sklik, Facebook a email marketingu
Zkušenost s mezinárodním performance marketingem výhodou
Orientace na detaily
Silné organizační schopnosti
Schopnost prioritizovat a pracovat na více projektech najednou
Důslednost v dodržování termínů a schopnost efektivně pracovat pod tlakem


… a co za to?

Zázemí v dynamické a rychle rostoucí společnosti
Uplatnění vlastních invencí a jejich realizace
Možnost učit se novým věcem v oblasti BI
Samostatnou, kreativní a náročnou práci s možností seberealizace
Můžete se těšit na práci v mladém, přátelském a energickém prostředí
Firemní akce / Grill party
Sick days
Home office
Nástup možný ihned

Pokud vás naše nabídka zaujala, prosím, pošlete nám své CV s fotografií. Ozveme se pouze vybraným uchazečům. Děkujeme za pochopení.


Informace o pozici

Společnost
BIBLOO
Adresa
Václavské náměstí 780/18, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Zařazeno: Marketing, Marketingový analytik, Marketingový ředitel/manažer, Direct Marketing, Online Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel