Chtěli byste pracovat pro moderní společnost, která vlastní a řídí moderní 4* hotel DUO na Praze 9 na Proseku? Tak jste tu správně!

Hotel DUO sice zvenku vypadá jako obyčejný panelák, ale uvnitř je úplně jiný! Moderní, čistý, voňavý a nabízí příjemné prostředí nejen pro své hotelové hosty, ale i pro skvělé zaměstance, kteří ctí hodnoty v duchu sloganu: I CARE

Staňte se součástí rodiny Jan Hotels.
Rádi Vás přivítáme do našeho týmu!

Technicko - administrativní pracovník/ ce

Co bude Tvým posláním?

  • Budeš pravá ruka a administrativní podpora technického ředitele a manažera údržby Hotelu Duo
  • Naučíme Tě správu docházky v OK Base - kontrola a uzavírání, vedení plánu dovolených
  • Tvým hlavním úkolem bude příprava, řízení a koordinace BOZP a PO (roční plány revizí, kontrol)
  • Dbáme na životní prostředí, proto potřebujeme odborný dohled na správné zatřídění odpadů a související evidenci
  • Povedeš statistiky spotřeb energií
  • Budeš odpovědný/ á za tvorbu, rozdělování, evidenci a archivaci organizačně řídících dokumentů firmy, interních směrnic a předpisů
  • Dostaneš na starost správu technického archivu (vše je pečlivě roztříděné - žádné papíry v krabicích)
  • Zajistíš tvorbu řídící dokumentace (aktualizace již existující dokumentace, směrnic, příkazů managementu a standardních operačních procedur)

Jak tedy poznáš, že jsi tím správným nováčkem do našeho týmu?

  • Máš za sebou ukončené vzdělání na SŠ s maturitou (technický obor je pro Tebe výhodou)
  • Orientuješ se v technické terminologii, oblasti PO a BOZP nemusíš být expert, stačí základní znalost)
  • Praxi na odborné pozici nebo jí podobné
  • Proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • Nesmíš se bát přijít s novým nápadem
  • Být příkladem a vzorem pro ostatní
  • Být svědomitý/á
  • Máš velmi dobré plánovací a organizační schopnosti
  • Počítačové programy Ti nejsou cizí - word, excel, outlook, PowerPoint
  • Umíš si poradit při řešení případných problémů
  • Máš komunikační znalost anglického jazyka

Co Ti bude u nás vyloženě dělat radost?

  • Nabízíme Ti práci na zkrácený úvazek (6h denně)
  • Práci PO - PÁ (takže víkendy máš volné!)
  • Na Tobě bude, jak vše zorganizuješ a nastavíš
  • Budeš zde plně využívat své zkušenosti a ukážeš co v Tobě skutečně je
  • Díky Tobě se budou zvyšovat prodeje!
  • Spolupráce na hlavní pracovní poměr
  • Příjemný pocit z dobře odvedené práce, kterou dokážeme ocenit
  • Maximální podpora při řešení úkolů
  • Příjemná finanční odměna vždy včas na vašem účtu se všemi příplatky, občas i prémie a věrnostní bonusy
  • Dobře se u nás najíš - nabízíme závodní stravování za 23 Kč
  • Budeme Ti po roce spolupráce přispívat na penzijní nebo životní připojištění
  • Po práci se můžeš odreagovat - zdarma zajdeš do fitka
  • Pokud jezdíš autem, nemusíš si lámat hlavu s parkováním - máš možnost parkovat přímo u hotelu za zvýhodněnou cenu 150 Kč/ měsíc, po zkušební době budeš mít parkování úplně zdarma

Pokud Tě tato pozice zaujala a rád/a byste pracoval/a v našem Jan Hotels dream team, zašli nám svůj životopis v českém i anglickém jazyce pomocí odpovědního formuláře.

Už teď se na Tebe těšíme!


Informace o pozici

Společnost
Bohemia Properties a.s.
Adresa
Teplická 492/19, Praha – Střížkov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Technika a vývoj, Administrativní pracovník, Technik
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Bohemia Properties a.s., Michaela Karbulkova
266 133 004