Jsme tým zkušených profesionálů v oboru lidských zdrojů, komunikace, psychologie, profesního a osobnostního rozvoje, kteří odborně a s opravdovým zájmem pomáhají společnostem a jednotlivcům k úspěchu. Naše služby nabízíme od roku 2014 a díky našim dlouholetým zkušenostem z personálních oddělení ve velkých i malých firmách víme, jakým způsobem nejlépe služby náboru a personálního poradenství poskytovat.

Hledáme dispečery, plánovače a spediční specialisty

Hledáme klíčové zaměstnance, kteří budou stát u rozjezdu nové pobočky nadnárodní logistické firmy. Ta má za sebou 85 let historie a působí ve 12 evropských zemích. Podnikavost patří mezi jejich hlavní firemní hodnoty. Také nás na firmě zaujalo, že si i přes svoji velikost stále udržuje rodinný charakter. V Ostrově u Stříbra roste nová pobočka a právě pro ni hledáme lidi, kteří chtějí profesně vyrůst, umějí "šlápnout do pedálů" a nevzdají se při první překážce. Jinými slovy práce bude dost, ale s ní i ohromná příležitost podílet se na budování procesů a týmů de facto od startu, zdokonalit se v mnoha dovednostech a třeba za dva roky to jet naučit kolegy při zakládání pobočky v... například Španělsku.

Co vám zaměstnavatel nabízí?

  • stabilní zaměstnání a odpovídající mzdové ohodnocení
  • možnost podílet se na zajímavých projektech a nastavování nových procesů v rostoucí mezinárodní společnosti
  • práci v příjemném a přátelském kolektivu na pozici přímo podřízené Depot Managerovi
  • skvělé podmínky pro profesní rozvoj a další vzdělávání
  • řadu benefitů jako jsou například stravenky, 25 dní dovolené, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
  • možnost podílet se na přípravě charitativních kampaní, soutěží, teambuildingových akcí
  • nápoje a drobné občerstvení na pracovišti zdarma

Jaká bude vaše náplň práce?

  • jako dispečer budete plánovat a zajišťovat potřebné kapacity řidičů a dopravních prostředků na denní bázi
  • budete sledovat a řešit zlepšení procesů v kamionové dopravě
  • každodenní spolupráce se smluvními dopravci a řešení aktuálních situací
  • v systému budete zpracovávat data a aktualizovat je
  • budete komunikovat v rámci svého týmu, napříč společností, s externími dopravci i řidiči
  • jako speditér budete optimalizovat procesy, monitorovat procesy objednávek
  • budete řešit akvizice automobilů, každodenní komunikaci s řidiči a schůzky s klienty (příležitostné cesty do zahraničí)
  • také budete budovat vztahy s klienty a dopravci a pracovat s KPI a jejich reportování vedení

Jste ideální uchazeč/ka, pokud...

  • máte nějaké zkušenosti v logistice, dopravě a přepravě nebo automotive
  • dorozumíte se anglicky nebo německy (min. úroveň B2)
  • ovládáte práci na PC (MS Office Excel)
  • jste ochoten/ochotna pracovat ve třísměnném provozu
  • máte rádi nové výzvy, rozjíždění zajímavých projektů a zvládáte pracovat pod tlakem
  • máte řidičský průkaz a jste ochoten/ochotna příležitostně cestovat

Informace o pozici

Společnost
Peopledrive
Adresa
Kostelec – Ostrov u Stříbra
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá) nebo Němčina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Doprava, logistika a zásobování, Zákaznický servis, Logistik, Speditér, Disponent, Dispečer, Specialista logistiky, Řidič
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura