Frontman s.r.o. je firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem se rozjet a prosadit se na trhu. Její záběr je široký a spolupracuje s mnoha investičními firmami.

"Minulý rok máme úspěšně zakončený, a proto je na čase přijmout do týmu nového člena!"

Výkonný/á asistent/ka ředitele


Co bude vaší náplní práce?

  • starat se o nabitý diář a plánovat efektivně čas (telefonicky a e-mailem domlouvat schůzky, pohovory a školení),
  • přijímat telefony klientů, obchodníků a partnerů,
  • zásobovat klienty a obchodní zástupce elektronickými materiály firmy a pozvánkami,
  • vyplňovat a evidovat smlouvy klientům i obchodním zástupcům,
  • pomáhat školit nové obchodní zástupce a kontrolovat dodržování nastavených procesů,
  • sledovat a evidovat reporting obchodních týmů,
  • doprovázet ředitele na jednání, psát zápisy a sledovat plnění úkolů,
  • osobní pochůzky po úřadech, poštách a nákupech.


Určitě se přihlaste, pokud

  • vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
  • máte logické myšlení, organizační schopnosti a time-management v malíčku,
  • dokážete kontrolovat úkoly a být plně zodpovědný/á za jejich plnění,
  • jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi,
  • dokážete optimalizovat opakující se úkony a vytvořit si vlastní pracovní postupy,
  • máte rád/a přehled a dokážete v kanceláři udržovat pořádek,
  • nevadí vám časté změny harmonogramu a dokážete se jim rychle přizpůsobovat.


Co byste měl/a ještě splňovat?

  • mít vynikající znalost psané i mluvené češtiny (psát bez pravopisných chyb),
  • samostatně ovládat počítač (Google: e-mail, disk, textové soubory, tabulky, prezentace),
  • orientovat se na internetu, zvládnout si vyhledat postupy, které neznáte,
  • být samostatný/á, flexibilní a odolný/á vůči stresu,
  • vlastnit řidičský průkaz sk. B, být aktivní řidič,
  • výhodou je psaní všemi deseti.


Co nabízíme?

  • prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů,
  • možnost pracovního i osobního růstu,
  • odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
  • firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí,
  • možnost účastnit se školení a dále se vzdělávat v oborech, které vás zajímají,
  • stravenky, teambuildingy, kartu ActivePass+,
  • pracovní doba po–pá 8.00–16.00 hodin
  • 5 týdnů dovolené,
  • možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti.


Nástup: dle domluvy

Lokalita: Brno-Dolní Heršpice (Vienna Point)


Informace o pozici

Společnost
Frontman s.r.o.
Adresa
Vídeňská 188/119d, Brno – Dolní Heršpice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Frontman s.r.o., Gabriela Čapková