Frontman s.r.o. je firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem se rozjet a prosadit se na trhu. Její záběr je široký a spolupracuje s mnoha investičními firmami.
"Minulý rok máme úspěšně zakončený, a proto je na čase přijmout do týmu nového člena!"
Výkonný/á asistent/ka ředitele
Co bude vaší náplní práce?
- starat se o nabitý diář a plánovat efektivně čas (telefonicky a e-mailem domlouvat schůzky, pohovory a školení),
- přijímat telefony klientů, obchodníků a partnerů,
- zásobovat klienty a obchodní zástupce elektronickými materiály firmy a pozvánkami,
- vyplňovat a evidovat smlouvy klientům i obchodním zástupcům,
- pomáhat školit nové obchodní zástupce a kontrolovat dodržování nastavených procesů,
- sledovat a evidovat reporting obchodních týmů,
- doprovázet ředitele na jednání, psát zápisy a sledovat plnění úkolů,
- osobní pochůzky po úřadech, poštách a nákupech.
Určitě se přihlaste, pokud
- vás výše popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
- máte logické myšlení, organizační schopnosti a time-management v malíčku,
- dokážete kontrolovat úkoly a být plně zodpovědný/á za jejich plnění,
- jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi,
- dokážete optimalizovat opakující se úkony a vytvořit si vlastní pracovní postupy,
- máte rád/a přehled a dokážete v kanceláři udržovat pořádek,
- nevadí vám časté změny harmonogramu a dokážete se jim rychle přizpůsobovat.
Co byste měl/a ještě splňovat?
- mít vynikající znalost psané i mluvené češtiny (psát bez pravopisných chyb),
- samostatně ovládat počítač (Google: e-mail, disk, textové soubory, tabulky, prezentace),
- orientovat se na internetu, zvládnout si vyhledat postupy, které neznáte,
- být samostatný/á, flexibilní a odolný/á vůči stresu,
- vlastnit řidičský průkaz sk. B, být aktivní řidič,
- výhodou je psaní všemi deseti.
Co nabízíme?
- prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů,
- možnost pracovního i osobního růstu,
- odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
- firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí,
- možnost účastnit se školení a dále se vzdělávat v oborech, které vás zajímají,
- stravenky, teambuildingy, kartu ActivePass+,
- pracovní doba po–pá 8.00–16.00 hodin
- 5 týdnů dovolené,
- možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti.
Nástup: dle domluvy
Lokalita: Brno-Dolní Heršpice (Vienna Point)
Informace o pozici
- Společnost
- Frontman s.r.o.
- Adresa
- Vídeňská 188/119d, Brno – Dolní Heršpice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
- Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Pracovník back office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.