Mezinárodní společnost provozující 2 hotely v centru Prahy (Hotel Kings Court ***** a Hotel King David*****) hledá vhodného kandidáta na pozici ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/VÝPOMOC MZDOVÉ ÚČETNÍ V ÚČETNÍM ODDĚLENÍ

Očekáváme:

vzdělání ekonomického směru
znalost mzdového a finančního účetnictví výhodou
pokročilou znalost MS Office (zejména Excelu)
samostatnost, pečlivost, zodpovědnost a iniciativní přístup k řešení problémů
znalost ekonomického softwaru Stormware Pamica/Pohoda výhodou

Náplň práce:

administrativní úkony v účetním oddělení
excelovské tabulky
kontrola a příprava účetních dokladů
pochůzky na poštu, do banky a jiné úřady


Nabízíme:

zázemí stabilní mezinárodní společnost
pracoviště v centru Prahy
odpovídající zaškolení a podporu týmu
mladý pracovní kolektiv
firemní benefity a motivující finanční ohodnocení


Informace o pozici

Společnost
Hotel KINGS COURT
Adresa
Revoluční 1200/16, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 10 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Závodní stravování
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Mzdová účetní, Účetní, HR specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: jiné
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.