IT ADMINISTRATOR - PRAHA

Hemmersbach patří mezi rychle rostoucí mezinárodní společnost, která má celosvětově přes 4 500 zaměstnanců. Poskytovali jsme IT služby na těch nejvíce výjimečných místech - ať už na ropné plošině, v poušti nebo v Antarktidě. Jako Hemmersbach IT Administrator/ IT support pro naše významné zákazníky se naučíte vytvořit tzv. "wow" efekt. Dobré reference na Vaši odvedenou práci Vás budou motivovat k dalším skvělým pracovním výkonům. V rámci podpory budete pracovat na přidělených IT ticketech a rozhodně se Vám hodí přístup “service oriented“ a “customer centric”.

Budete kontaktní osoba pro IT technické požadavky a problémy a zajistíte, aby Vaši zákazníci byli spokojeni díky tomu, že zodpovědně a kreativně hledáte správná řešení.

Budete se starat o instalaci a konfiguraci hardwaru a softwaru a budete aktivně pracovat na IT projektech.

Budete analyzovat a dokumentovat různé aplikační a systémové chyby.

Měli byste...

- mít zkušenosti s IT support + end-user support minimálně 2 roky (workspace hardware – desktop, laptop, printers, video and conferencing equipment …)
- mít zkušenosti s install/ upgrade/support/ troubleshoot Windows, Mac a další desktop softwary
- mít zkušenosti s Asset Management Tools, pro zvládnutí jednoduchých úloh IT inventarizace
- mít zkušenosti s prací v prostředí Microsoft a máte znalosti Active Directory, ideálně také zkušenosti v oblasti podpory mobilních telefonů
- mít základní zkušenosti v prostředí VMWare (pokud nemáte, naučíte se)
- vědět, jak efektivně komunikovat a mít dobré znalosti angličtiny, kterou budete rádi používat každý den

Budete zodpovědni za….

- Poskytování IT podpory na místě a nebo telefonicky našim Business Services zákazníkům
- Spravování, spracování a shromažďování informací a řešení problémů přiřazených službou IT
- Podporu zákazníků oblastech jako hardware, Microsoft, Lotus Notes, ERP systémy, PC, Server, LAN, WAN a dalších klientských systémů
- Instalaci a odstraňování problémů s počítačem a různým hardwarem
- Postupné zlepšování implementovaných standardů s cílem zvýšit účinnost
- Podporu zákazníků s různými problémy souvisejícími s IT v souladu se smlouvou se zákazníkem a SLA
- Zastupování podpůrneho týmu na interních projektech, v kontaktu s interními zákazníky a externími dodavateli

Nabízíme Vám:

- Stabilní práci v rostoucí mezinárodní společnosti

- Dobré finanční ohodnocení

- Příležitost pro profesní růst v rámci Hemmersbach Czech s.r.o.

- Buddy program pro snažší start nových zaměstnanců

- Prostor pro návrhy na zlepšení (i jejich rychlou implementaci) díky jednoduchým rozhodovacím procesům

- BENEFITY: 25 dní dovolené, 3 sick days, příspěvek na penzijní připojištění, Multisport, 100 CZK stravenky, příspěvek na dopravu/MHD, firemní telefon a laptop

Adresa pracoviště: Praha

Ozvěte se a my Vám rádi danou pozici představíme. První kontakt bude s naší Talent Managerkou Ivetou. :-)


Informace o pozici

Společnost
Hemmersbach Czech s.r.o.
Adresa
Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Technika a vývoj, Správce operačních systémů a sítí, Technik, Technik HW, Pracovník help desku, Support IS, Specialista ERP
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Hemmersbach Czech s.r.o., Iveta Drozenová
+420 731 104 759