Jsme Nordic Telecom

Progresivní telekomunikační společnost, která má ambice stát se čtvrtým operátorem v ČR. Věříme, že se dokážeme dostat na vrchol v české TELCO scény, a to díky kvalitě našich služeb. Máme silné investorské zázemí, v aukci koupené frekvence pro 5G pevný internet, profesionální tým, a hlavně chuť něco změnit ve stojatých vodách tuzemských telekomunikací (které to potřebují).

Bavilo by Vás dělat pro společnost, která si "po svém" buduje místo na TELCO scéně? Korporátní prostředí Vám nikdy nevonělo a raději byste okusil/a menší společnost s duší startupu?

Pokud mezi Vašimi odpověďmi bylo převážně slovo ANO, čtěte rozhodně dál...

Co bude Vaší náplní práce:

  • Kompletní správa a obsluha stávajících systémů pro obsluhu call centra - IPEX (ústředna, IVR, Requestor) a Davos (ústředna, IVR)
  • Komunikace s dodavatelem IPEX při řešení výpadků, nastavení a pod.
  • Výběrové řízení na nového (či potvrzení stávajícího) poskytovatele jednotné telefonie a IVR
  • Reporting v rámci oddělení Customer Care
  • Spolupráce s ostatními odděleními na integraci automatizace do IVR a do CRM systémů.
  • Administraci uživatelů, vytváření a úprava IVR skriptů, zajištění nahrávek IVR, řešení poruch, reporting.

Co bychom u Vás ocenili:

  • Logické a analytické myšlení, zodpovědnost a samostatnost
  • Přehled v TELCO světě

Co Vám na této pozici nabídneme:

  • 25 dní dovolené
  • Stravenky
  • Možnost profesního růstu (u nás to opravdu není klišé)
  • 4x do roka Sick days
  • Občerstvení na pracovišti
  • Multisport kartu
  • Výhodné zaměstnanecké tarify

Budeme se těšit na Vaši reakci
Josef Marek


Informace o pozici

Společnost
Nordic Telecom s.r.o.
Adresa
Jihlavská 1558/21, Praha – Michle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Telekomunikace, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Nordic Telecom s.r.o., Josef Marek
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.