Společnost Aptar Čkyně je součástí nadnárodní skupiny Aptargroup a řadí se mezi perspektivní a stabilní zaměstnavatele Jihočeského kraje. Na trhu působíme více než 25 let a v současné době zaměstnáváme na tři sta zaměstnanců různých profesí. Zaměřujeme se především na výrobu šroubových uzávěrů a uzávěrových systémů z umělých hmot pro péči o tělo, domácnost, nápoje a potraviny. Dodáváme šroubovací, narážecí, dávkovací, tubové disc top a flip top uzávěry s ventilkem nebo bez a nabízíme vlastní výrobu forem dle požadavků zákazníka.

Budeme rádi, pokud se i Ty staneš součástí naší společnosti.

Vedoucí podnikového controllingu

Volné pracovní místo – Vedoucí podnikové controllingu

Požadavky:

  • VŠ vzdělání ekonomického směru zaměřeného na finance a controlling
  • Znalost anglického jazyka min. B2, (písemná a ústní komunikace na denní bázi) německý jazyk výhodou
  • Praxe v oblasti podnikového controllingu podmínkou
  • Výborné komunikační schopnosti
  • Znalost práce v SAP, SAP CO, BI, BPC
  • Pokročilá znalost MS Excel
  • Schopnost samostatné práce
  • Schopnost rychlé adaptace na měnící se podmínky
  • Schopnost spolupracovat v týmu
  • Smysl pro detail a schopnost dotáhnout věci do konce.
  • Schopnost pracovat v prostředí s rychlým tempem a vědomím trvalého dopadu na výkonnost závodu.

Pracovní náplň:

  • Člen managementu společnosti
  • Poskytování souhrnných a pečlivě podložených podkladů pro operativní rozhodování: Příprava / analýza / interpretace /vysvětlení finančních výsledků za účelem: poskytnutí podpory pro rozhodování managementu / jiných osob a objasnění finančních výsledků.
  • Posuzování obchodních příležitostí z krátkodobé i dlouhodobé perspektivy v návaznosti na strategické plány, potenciální rizika a rozpočet.
  • Posuzování investičních výdajů z hlediska: finančního dopadu, alternativ, souladu s rozpočtovými záměry a omezeními a souladu se stanovenými strategiemi.
  • Vyhledávání příležitostí ke zlepšování podniku.
  • Účast v obchodně taktických a strategických diskusích za účelem poskytování erudovaného finančního poradenství.
  • Zajištění přiměřených předpokladů / očekávání, zaměření se také na dlouhodobé cíle a na plnění plánů.
  • Zabezpečení aktiv společnosti, zajišťování programů pro evidenci a kontrolu zařízení a evidenci a archivaci dokladů.
  • Převzetí odpovědnosti za zařazování do účetních tříd a schvalování úhrad veškerých výloh a dokladů, včetně investičních a jiných.
  • Spolupráce na projektech. Včasná a rozpočtově ukázněná realizace projektů.
  • Předkládání měsíčních finančních výkazů, včetně výkazu zisku a ztrát, investičních výloh a jiných formulářů dle požadavků.
  • Poskytování podrobných informací o provozních výdajích, včetně rozdílů v nákupních cenách, ve spotřebě materiálů, v počtu zaměstnanců, volných pracovních místech, vynaložených režijních/finančních/jiných výrobních nákladech.
  • Předkládání přesného ročního rozpočtu, které se předává k posouzení evropskému managementu.

Nabízíme:

  • Motivační mzdové ohodnocení
  • Roční manažerský bonus
  • Možnost občasné práce z domova
  • Stravenky - 100 Kč/den
  • 25 dní dovolené
  • Mobilní telefon
  • Notebook

Pokud máte o pracovní pozici zájem,zašlete nám svůj životopis v českém a anglickém jazyce.


Informace o pozici

Společnost
Aptar Čkyně s.r.o.
Adresa
Čkyně
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá), Němčina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, 13. plat, Dovolená více než 5 týdnů
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Ekonom
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel