INTERNATIONAL ASSISTANCE COORDINATOR
Become a member of a team of specialists helping travellers world-wide in uncomfortable situations. You would work closely with our medical and transport team. The main tasks is daily contact with our clients abroad, hospitals, airline companies, tour-operators etc.

To see the company culture please visit our FB page: https://www.facebook.com/Euro-Center-Prague-sro-479406678763015/

Requirements:

- native Polish

- Advanced English

- Flexible and fast thinking, cool head in stress situations

- Ability to analyze a situation and to find a solution

- Being ready to learn and follow given procedures and rules

- Time flexibility (work in shifts 24/7) = approx. 13 shifts (12 hours shifts) shifts in a month, some with possibility to work from home office

We offer:

- Background of stable company and multinational environment

- Very interesting and varied job

- Initial training based on international professional know-how

- Daily communication in foreign languages

- Good salary and benefits

- Flexible planning of shifts

START: immediately or 4.1.2021

To have a better idea what you would do at our company, please see our CASE STUDIES.(https://www.euro-center.com/cms/case-studies).

Together with your CV send us please short information about your time availability (both for personal interview and your possible start of employment).


Informace o pozici

Společnost
Euro-Center Prague, s.r.o.
Adresa
Křižíkova 237/36a, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Polština (Výborná)
Plat
Plat: 32 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Nadstandardní lékařská péče, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Cestovní ruch a ubytování, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Pracovník help desku, Pracovník back office, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.