CZECH KIOSK je český výrobce samoobslužných řešení s týmem profesionálů s více než 20 let zkušeností v oboru. Naší specializací jsou chytrá automatizovaná řešení. Vyvíjíme moderní koncept pro hotely, umožňující částečně nebo plně samoobslužný provoz bez nutnosti přítomnosti recepčních, nahrazujeme pokladní řešení atp. Mezi klienty patří Letiště Praha, Porsche Inter Auto CZ, Česká pošta, CPI Hotels, EMPIRENT, Chart Ferox a další. Milujeme nové technologie a umíme je využít ve prospěch našich klientů. Pracujeme pro přední české i světové značky. Naše práce nás baví a jsme v ní dobří. S námi tě bude bavit taky!

Projekťák/projekťačka

Hledáme spolehlivého a zkušeného komunikativního kolegu s nadšením pro vedení více projektů najednou, vrozeného diplomata, teamleadera, který nám pomůže vyvíjet a rozvíjet naše samoobslužná řešení a umocní radost našich klientů ze skvěle odvedené práce.

Co budeš mít na starosti?

  • péči o klienty – schůzky, nabídky, termíny, podporu
  • oporu týmu vývojářů – přípravu podkladů, organizaci práce, týmové schůzky, testování
  • fungování projektů – plánování, ziskovost, bezchybnost, pořádek v datové struktuře na serveru
  • komunikaci s dodavateli

Schopnosti, které bys měl mít?

  • být komunikační typ s organizačními schopnostmi
  • zvládat multitasking, více projektů v jeden čas
  • sestavovat zadání pro vývojáře a nepodlehnout panice při měnícím se prioritách
  • umět prezentovat skvělé výsledky, navrhnout a obhájit rozpočet
  • ovládat angličtinu na úrovni, která ti umožní domluvit se slovem i písmem
  • řídit osobní automobil

Budeš u nás mít plusové body za:

  • orientace v software, hardware, elektronice, marketingu
  • praxe s online nástroji (Trelo, Basecamp, Toggl, Slack, ..)

Na co se ještě můžeš těšit?

  • uvolněná atmosféra v téměř rodinném kolektivu #nejsmežádnýkorporát
  • pestrou práci se zajímavými tuzemskými i mezinárodními klienty, se kterými je radost pracovat (Letiště Praha, Porsche Inter Auto, CPI Hotels, ..)
  • styk se špičkami v oboru z řad konzultantů a dodavatelů (platební hw, banky, biometrie, zámkové systémy, ..)
  • možnost absolvovat různá školení, firemní knihovna pro dočerpání znalostí
  • využít home office (dle zkušeností)
  • lístky do divadel a na různé akce
  • práci na plný úvazek v pěkných kancelářích ve Strašnicích
  • nástup možný hned, rádi na tebe počkáme
  • ohodnocení dohodou, důležité je, co umíš

Informace o pozici

Společnost
CZECH KIOSK s.r.o.
Adresa
V olšinách 2300/75, Praha – Strašnice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce, Vyhrazený čas na inovace, Příspěvek na vzdělání, Účast na zahraničních konferencích, Zdravotní volno/sickdays, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby, Mobilní telefon, Notebook, Občerstvení na pracovišti
Zařazeno: IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, Project Manager, Project Administrator, Account Manager, IT ředitel/manažer, SW architekt
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO, dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Zaměstnavatel

CZECH KIOSK s.r.o., Přemysl Klimsza
603 457 444