Technical Engineer Onsite / IT support L2


Datum nástupu: 1.11.2020


Hemmersbach je jednou z rychle rostoucích IT společností, celosvětově má již přes 4 500 kmennových zaměstnanců. Hemmersbach poskytuje IT servisní služby na těch nejvíce výjimečných místech - ať už na ropné plošině, v poušti nebo v Antarktidě. Jako Hemmersbach Technical Engineer Onsite/ IT support L2 pro našeho významného zákazníka v regionu se naučíte vytvořit tzv. "wow" efekt, protože pozitivní reference na Vaši dobře odvedenou práci Vás budou motivovat k dalším skvělým výkonům. V rámci podpory budete pracovat na přidělených IT ticketech a rozhodně se Vám hodí přístup “service oriented“ a “customer centric”.

Budete kontaktní osoba pro IT technické požadavky a problémy a zajistíte, že Vaši zákazníci budou spokojeni díky tomu, že zodpovědně a kreativně hledáte správná řešení.

Budete se starat o instalaci a konfiguraci hardwaru a softwaru a budete aktivně pracovat na IT projektech.

Budete analyzovat a dokumentovat různé aplikační a systémové chyby.

Budete zodpovědni za:

- poskytování IT podpory na místě a nebo telefonicky našim Business Services zákazníkům
- spravování, spracování a shromažďování informací a řešení přiřazených IT problémů
- podporu zákazníků oblastech jako hardware, Microsoft, Lotus Notes, ERP systémy, PC, Server, LAN, WAN a dalších klientských systémů.
- instalaci a odstraňování problémů s počítačem a různým hardwarem
- postupné zlepšování implementovaných standardů s cílem zvýšit účinnost
- podporu zákazníků s různými IT problémy v souladu se smlouvou se zákazníkem a SLA
- zastupování podpůrneho týmu na interních projektech, v kontaktu s interními zákazníky a externími dodavateli

Měli byste:

- mít alespoň 1 rok zkušeností na obdobné IT pozici (IT support + end-user support: workspace hardware – desktop, laptop, printers, mobile devices, video and conferencing equipment …)
- mít zkušenosti s install/ upgrade/support/ troubleshoot Windows, Mac a další desktop softwary

- dobře znát Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)

Výhodou bude když budete:


- mít zkušenosti s Asset Management Tools, pro zvládnutí jednoduchých úloh IT inventarizace
- mít zkušenosti s prací v prostředí Microsoft a znalost Active Directory, ideálně také zkušenosti oblasti VIP IT podpory a podpory mobilních telefonů
- mít základní zkušenosti v prostředí VMWare
- vědět, jak efektivně komunikovat s různými typy lidí a jak budovat dobré vztahy (v českém i anglickém jazyce)

Nabízíme Vám:

- 25 dní dovolené, 3 sick days, 100,- Kč stravenky, penzijní připojištění, Multisport, zvýhodněná dodatková SIM karta pro rodinné příslušníky, firemní laptop a telefon, firemní auto (...)

- Buddy program pro snažší start nových zaměstnanců

- Stabilní práci v rostoucí mezinárodní společnosti

Pracoviště: F. A. Gerstnera 2151/6, České Budějovice
Možné výjezdy na další pobočky – v rámci regionu. Je třeba mít řidičský průkaz sk.B. Firemní auto dostanete k dispozici (a po dohodě můžete využívat i pro soukromé účely).

Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám své CV (v českém i anglickém jazyce). První kontakt bude s naší Talent Managerkou Ivetou :-)


Informace o pozici

Společnost
Hemmersbach Czech s.r.o.
Adresa
F. A. Gerstnera 2151/6, České Budějovice – České Budějovice 7
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Správce operačních systémů a sítí, Technik HW, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Hemmersbach Czech s.r.o., Iveta Drozenová
+420 731 104 759