Firma Aerosol – service a.s. působí na českém trhu od roku 2001. Úspěšně rozšiřujeme své prodejní aktivity v Evropě i v zámoří a dnes jsme výhradním dodavatelem řady významných českých i evropských distributorů polyuretanových pěn a stavební chemie.

→ Účetní ←

ÚČETNÍ

Co vás čeká

  • Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence
  • Pomoc s vyúčtování DPH
  • Zpracovávání účetních dokladů např. skladové pohyby, faktury
  • Pomoc při kontrola sald, párování dokladů
  • Spolupráce na měsíčních a ročních uzávěrkách
  • Úzká spolupráce dalšími odděleními společnosti (Sklad, Obchod, Výroba)

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Znalost účetnictví a účetních operací
  • SŠ ekonomickým zaměřením
  • Pokročilou znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook)
  • Angličtina (e-mailová komunikace)
  • Spolehlivost, pečlivost

Co vám můžeme nabídnout

  • Práci ve firmě s minimální fluktuací - ve firmě, kde se zaměstnancům líbí
  • Týden dovolené navíc
  • Sickday.
  • 13. plat.
  • Příspěvky na stravování
  • Příspěvek na dopravu
  • MultiSport karta, posilovna v rámci pracoviště
  • Firemní chata v Krkonoších

Informace o pozici

Společnost
Aerosol - service a.s.
Adresa
Družstevní 2, Pletený Újezd
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na dopravu, Dovolená 5 týdnů, Ubytování/příspěvek na ubytování, Firemní rekreační zařízení, Závodní stravování, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, 13. plat
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Fakturantka, Účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel