Global Payments Europe, s.r.o., V Olšinách 80/626, 100 00 Praha 10 – Strašnice patří do nadnárodní skupiny Global Payments, která je jedním ze světových lídrů v oblasti akceptace platebních karet. Svým klientům v řadě zemí Evropy a Asie nabízíme nejen technologie pro vydávání a akceptaci platebních karet, ale také služby k zajištění jejich provozu. Staňte se součástí přátelského týmu a pracujte v příjemném prostředí po boku odborníků z různých odvětví. Učte se od talentů přímo v týmu, nebo v rámci mezinárodních tréninků pořádaných kartovými schématy VISA, Mastercard, China UnionPay nebo American Express. Rozvíjejte své dovednosti na odborných školeních, jazykových kurzech nebo během workshopů s našimi zahraničními kolegy. A konečně, najděte práci, která Vás bude bavit.

Vypisujeme výběrové řízení na pozici:

Customer Support Officer - Referent podpory zákazníků

Do našeho mladého týmu pro podporu našich zákazníků hledáme kolegu na pozici Customer Support Officer.

Pracovní náplň:

  • Kontrola smluv a systémové zpracování požadavků do koncových systémů
  • Komunikace s obchodními zástupci a bankami
  • Zpracování změn u stávajících obchodníků
  • Dodržování SLA vyplývající z vnitřních procesů a ze smluvních ujednání se zákazníky
  • Aktivní týmová spolupráce a podpora ostatních oddělení společnosti

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • Organizační schopnosti, systematičnost, plánování
  • Pečlivou, houževnatou a spolehlivou osobnost
  • Dobrou znalost práce na PC (MS Office - Outlook, Word, Excel, Internet)
  • Orientaci na zákazníka
  • Komunikativnost, týmovou spolupráci, zdravý asertivní přístup
  • Komunikativní znalost anglického jazyka

Co Vám nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Nástup 1.9.2020 či dohodou
  • Pracovat pro úspěšného a známého zaměstnavatele, na kterého můžete být právem hrdí
  • Místo výkonu práce - Praha 10, v blízkosti metra Strašnická
  • Možnost kariérního růstu a kontinuální vzdělávání v oboru, jazykové kurzy
  • Adekvátní platové ohodnocení
  • Širokou škálu firemních benefitů (5 týdnů dovolené, 5 sick days, příspěvek na závodní stravování formou stravenek plně hrazenou zaměstnavatelem, balíček Benefit Plus v hodnotě 4 000 Kč na rok /možnost využít na zdraví, relaxaci, vzdělávání či dovolenou/, příspěvek na penzijní a životní připojištění)

Jste-li připraveni jít s námi o krok dál, pro začátek se těšíme na Váš životopis a pár slov k tomu, co Vás motivuje pracovat pro naši firmu.Další detaily, které Vás možná zajímají, Vám rádi zodpovíme při případném osobním setkání.

V rámci velkého objemu přihlášek, se omlouváme, pokud od nás neuslyšíte do 14 dní od poslání Vaší přihlášky, bohužel jste nebyli přizváni do dalšího kola. Děkujeme za pochopení.

Vaše osobní údaje, které jste zde vyplnil/a, budou využity výhradně pro výběrové řízení na pozici, na kterou se hlásíte.
Pokud si přejete, abychom Vás oslovili i s jinými nabídkami našich volných pozic, je nutné udělit souhlas k dalšímu oslovení ze strany GPE.


Informace o pozici

Společnost
Global Payments Europe, s.r.o.
Adresa
V olšinách 626/80, Praha – Strašnice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Administrativa, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Referent, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Global Payments Europe, s.r.o., Lenka Rozehnalová