Jsme mladá dynamická společnost z oblasti akceptace platebních karet. Provozujeme vlastní platební bránu a systém elektronické peněženky.

Jako KYC/AML Officer budete zodpovídat za komplexní agendu v této oblasti, budete tak:

• tvořit a implementovat KYC/AML metodiky

• provádět KYC/AML monitoring a vyhodnocování

• schvalovat obchodní případy z hlediska KYC/AML

• zajišťovat důslednou identifikaci klientů a jejich vlastníků dle právních předpisů

• komunikovat a spolupracovat s orgány veřejné správy činné v oblasti AML/CTF

• připravovat podklady a hlášení podezřelých transakcí

• tvořit a vyhodnocovat pravidelné reporty

• ve spolupráci s Compliance managerem zajišťování souladu vnitřních předpisů a činností společnosti s právními předpisy

• zajišťovat metodickou podporu pro zaměstnance společnosti včetně provádění školení

• dohled nad implementací a uplatňováním GDPR pravidel

• řídit tým Risk/Fraud manažerů

Co od Vás očekáváme?

• minimálně středoškolského vzdělání s maturitou

• praxe ve finanční instituci, zkušenost s AML výhodou

• aktivní přístup k práci, samostatnost, spolehlivost, loajalita

• preciznost, vysoká míra zodpovědnosti

• výborné organizační a komunikační schopnosti

• dobrá týmová spolupráce, schopnost obhájit si svůj názor

• dobrá znalost AJ slovem i písmem, znalost RJ výhodou

• dobrá znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel, Outlook, Internet)

• čistý trestní rejstřík

A co Vám nabízíme my?

• možnost být součástí nového, zajímavého projektu

• podílet se na rozvoji, uplatnit své nápady, ovlivnit běh společnosti

• perspektivní a tvůrčí práci v expandující mezinárodní finanční společnosti

• odpovídající finanční ohodnocení a možnost osobního rozvoje

• flexibilní pracovní dobu

• moderní pracoviště se skvělou dopravní dostupností

• malý a přátelský kolektiv, příjemné pracovní prostředí

• nástup možný ihned


Informace o pozici

Společnost
WAYFORPAY s.r.o.
Adresa
Holečkova 777/39, Praha – Smíchov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Rozjezd zcela nového projektu, Dovolená 5 týdnů, Mobilní telefon
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Právní služby, Administrativa, Administrativní pracovník, Bankovní specialista, Finanční ředitel/manažer, Pracovník back office, Právník, Auditor
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel