Děláme Shoptet - platformu, na které si každý může spustit svůj vlastní e-shop! Baví nás dávat lidem možnost podnikat a stavět se na vlastní nohy. Děláme proto maximum, aby se zákazníkům dařilo. Chceme jim dát co nejlepší nástroj a co nejkvalitnější zákaznickou podporu, se kterou vyřeší každý problém. Možná právě proto, že to děláme celým srdcem, vyneslo nás to do pozice nejvýznamnější e-commerce služby ve střední Evropě. Běží na nás už 19 tisíc projektů a rosteme o desítky nových e-shopů denně. A potřebujeme s tím teď zrovna pomoct. Máš chuť se k nám přidat?

Payroll Specialist

Hledáme nového člena do našeho týmu na pozici Payroll Support, který bude připravovat podklady pro externí účetní firmu a bude úzce spolupracovat s naším CFO a HR týmem.

Shoptet je největší e-commerce platforma, na které běží přes 20 tisíc e-shopů v Česku a na Slovensku. Už 10 let pomáháme lidem podnikat. Záleží nám na respektu mezi lidmi, přátelské atmosféře a nasazení pro společnou věc. Stavíme kvalitní produkty a spojujeme skvělou komunitu uživatelů. V rámci firmy budujeme atmosféru důvěry a uvolněnosti. Věci se u nás dělají proto, aby to mělo smysl, a ne jen kvůli procesům, pravidlům, hierarchii a politice.

Co bude náplní tvé práce:

● Pomůžeš se zpracováváním dokumentů a karet kolegů, abychom ve všem měli přehled a pořádek.

● Budeš komunikovat s naší externí účetní a postaráš se o to, aby měla všechny potřebné dokumenty a informace včas.

● Pro našeho CFO občas připravíš mzdové analýzy nebo jiné vyhodnocení či tabulky, které bude potřebovat.

● Budeš spravovat docházkový systém a evidovat dovolené v naší interní aplikaci Sloneek.

● Našemu HR týmu pomůžeš s přípravou smluv, případně jiných dodatků a dokumentů a jejich tříděním a zakládáním.

● Zároveň budeš mít na starosti přijaté faktury a jejich zpracování ve spolupráci s účetní firmou.

Co od tebe očekáváme:

● Prostor na full-timovou spolupráci.

● Bude se ti hodit znalost MS Office, zejména Excelu.

● Pomůže ti základní přehled a znalost mzdových předpisů a s tím související legislativy.

● Výhodou je určitě zkušenost s podobnou pozicí.

● Plusové body ti přidá smysl pro detail, zodpovědnost, spolehlivost a diskrétnost.

Co u nás najdeš:

● Příjemné a vlídné prostředí, kde si lidé váží jeden druhého.

● Prostorné a klidné kanceláře v Karlíně.

● Káva, čaj, ovoce, zelenina a další dobroty každý den zdarma.

● Občasný home-office, možnost domluvit se na vyhovující pracovní době a 5 týdnu dovolené.

● Letní terasa na relax, oběd s kolegy nebo chvilku práce na čerstvém vzduchu.

● Multisportka pro ty, kteří chtějí být fit.

● Budget na vzdělávání se a na vlastní rozvoj.


Informace o pozici

Společnost
Shoptet s.r.o.
Adresa
Rohanské nábřeží 670/17, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozpočet na osobnostní růst
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Shoptet s.r.o., Patrícia Tothová