Jsme mezinárodní společnost zabývající se výrobou a dovozem přírodních textilií. Do svého týmu hledáme všestranného, spolehlivého a pečlivého kolegu nebo kolegyni, který/á by se rád/a zapojil/a do celého velkoobchodního procesu – od nákupu až po prodej. Úspěšný kandidát by neměl mít problém zaskočit i za kolegy na dovolené a pomoci s ostatními činnostmi (např. objednat dopravu nebo vystavit fakturu). Vhodný kandidát by měl mít chuť pracovat v menším rodinném kolektivu, být velmi pečlivý a neměl by se bát hledat si práci.

Základní odpovědnosti a pracovní náplň:

  • Vyřizování e-mailových a telefonických objednávek a poptávek, tvorba cenových nabídek,
  • Péče o stávající zákazníky a vyhledávání nových,
  • Plánování skladových zásob,
  • Úzká spolupráce se skladem,
  • Příprava podkladů a prodejních statistik pro vedení společnosti,
  • Práce v účetním systému Pohoda,
  • Občasná fakturace a administrativa spojená se zakázkami,
  • A mnoho dalšího…

Požadavky na úspěšného kandidáta/tku:

  • Vysokoškolské nebo SŠ vzdělání,
  • Pokročilá znalost MS Office (zejména Excel a Word - práce s tabulkami, filtry, vzorce, přehledy, analýzy,…),
  • Anglický jazyk na středně pokročilé úrovni (komunikace v AJ zejména formou e-mailů),
  • Příjemné vystupování a dobré komunikační schopnosti slovem i písmem,
  • Loajalita, zodpovědný přístup,
  • Spolehlivost, samostatnost a preciznost,
  • Chuť pracovat, učit se a pomáhat,
  • Chuť k dlouhodobé a stabilní spolupráci
  • Řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

  • Pestrá pracovní náplň,
  • Prostředí malé rodinné firmy a malého kolektivu,
  • Hlavní pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou,
  • Dovolená ve zkušební době v případě nástupu v letních měsících,
  • Dlouhodobá stabilní spolupráce,
  • Benefity k jednání a dle Vašeho nasazení (firemní tarif, 5 týdnů dovolené, 13. plat apod.)
  • Místo výkonu práce: Praha – Jarov,
  • Termín nástupu: nejlépe ihned.

Těšíme se na Váš strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií a průvodní dopis v anglickém jazyce. Vybraní zájemci budou pozváni na osobní pohovor. O přesném termínu a podrobnostech budou uchazeči informováni v pozvánce.


Informace o pozici

Společnost
JUTEKO, spol. s r.o.
Adresa
Strážní 1420/13, Praha – Žižkov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna
Zařazeno: Nákup, Prodej a obchod, Obchodní zástupce, Obchodní asistent, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


JUTEKO, spol. s r.o.