Avonet roste, proto hledáme nové kolegy z oboru telekomunikací, kteří se chtějí na našem růstu aktivně podílet. Hledáme motivované uchazeče s praxí, kteří mají zájem převzít odpovědnost za své výsledky. Avonet nabízí svým zaměstnancům pevné zázemí, přátelskou atmosféru mezi kolegy a dynamické prostředí pro angažované pracovníky.

Referent/ka zákaznického centra

Hledáme zkušeného prodejce domácích internetových služeb. Budete aktivně obvolávat naše stávající zákazníky, přijímat telefonické objednávky i prodávat služby při osobním jednání v zákaznickém centru společnosti Avonet v centru Zlína. Postaráte se o to, aby zákazníci vždy využívali aktuální služby k jejich maximální spokojenosti a aby žádný jejich dotaz nezůstal bez odpovědi. Očekáváme zákaznicky orientovaného kandidáta se zkušenostmi s prací v call centru.

Místo výkonu práce: Zlín

Požadujeme

  • vynikající komunikační schopnosti, znalost netikety a pravidel telefonování
  • zkušenosti s prací v call centru
  • zákaznicky orientovaný přístup (úsměv, vysoká empatie, snaha pomoci, aktivní péče)
  • kultivované, příjemné a v každé situaci přiměřené vystupování
  • velmi dobrá znalost internetových služeb a práce na PC
  • ochota učit se novým věcem
  • bezúhonnost (výpis z rejstříku trestů)

Uvítáme

  • praxe v poskytování zákaznických služeb
  • zájem o obor telekomunikací a technologie
  • řidičský průkaz skupiny B
  • znalost anglického jazyka

Nabízíme

  • motivační finanční ohodnocení dle obchodních výsledků
  • možnost dalšího vzdělávání v perspektivním oboru
  • zaměstnanecké benefity (nadstandardní domácí připojení k internetu, zvýhodněné zaměstnanecké tarify mobilního volání, stravenky, Sick Days, příspěvek na rekreaci, zdraví, sport a kulturu, penzijní a životní pojištění)
  • klimatizované kanceláře v atraktivním nekuřáckém pracovním prostředí v centru Zlína
  • profesní růst dle vašich schopností

Máte-li zájem o nabízené pracovní místo, zašlete nám:

  • strukturovaný životopis s fotografií
  • motivační dopis s uvedením požadované pozice a vaší motivace pro práci ve společnosti AVONET

Informace o pozici

Společnost
AVONET, s.r.o.
Adresa
Kvítková 4323, Zlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 24 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Provize z prodeje, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Telekomunikace, Administrativní pracovník, Obchodní asistent, Pracovník call centra, Prodejce po telefonu/Telesales, Referent, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


AVONET, s.r.o., Roman Majda
602 512 860