Frontman s.r.o. je firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem se rozjet a prosadit se na trhu. Její záběr je široký a spolupracuje s mnoha investičními firmami.

"Minulý rok máme úspěšně zakončený, a proto je na čase přijmout do týmu nového člena!"

Odborná asistentka

Odborný/á asistent/ka

Frontman s.r.o. je firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem rozjet a prosadit se na trhu. Její záběr je široký a spolupracuje s mnoha investičními firmami. Loňský rok máme úspěšně zakončený, a proto je na čase přijmout do týmu nového člena!


Odborný/á asistent/ka

Hledáme nového kolegu / novou kolegyni, který/á má v malíčku administrativu a nebojí se práce v kanceláři s týmem obchodníků.


Co bude vaší náplní práce?

- sepisování a správa smluvní dokumentace (firemní smlouvy, potvrzení, výpisy,...) na základě dodaných klientských dat, kontrola správnosti smluv a jejich další evidence,

- tvorba pravidelných reportů obchodních výsledků,

- práce s firemním CRM systémem (evidence klientů a smluv),

- telefonická a e-mailová komunikace s obchodníky, firemními partnery a klienty (za účelem tvorby smluv a reportů jednotlivých smluv),

- párování plateb s firemním účtem a smlouvami, odesílání pravidelných firemních plateb,

- zápis obchodnických porad a následné sledování úkolů obchodníků.


Určitě se přihlaste, pokud

- máte zkušenosti se sepisováním smluv a dokážete se v jejich prostředí orientovat,

- vás popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,

- jste samostatný/á, pečlivý/á a zodpovědný/á,

- jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi.


Co byste měl/a splňovat?

- mít vynikající znalost psané i mluvené češtiny,

- samostatně ovládat počítač a umět pracovat v Google prostředí: e-mail, disk, textové dokumenty a tabulky, kalendář, formuláře, prezentace,

- být flexibilní a odolný/á vůči stresu,

- vlastnit řidičský průkaz sk. B.,

- velkou výhodou je praxe na administrativní pozici v bankovním sektoru,

- výhodou je také psaní všemi deseti.


Co nabízíme?

- přátelský tým lidí, v němž se vzájemně podporujeme,

- prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů,

- možnost pracovního i osobního růstu,

- odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,

- firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí,

- stravenky, teambuildingy, kartu ActivePass+, 5 týdnů dovolené,

- možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti.


Nástup: čím dříve, tím lépe :)

Lokalita: Brno-Dolní Heršpice (Vienna Point)


Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na

Těšíme se na vás! :)

Zaujali jsme vás? Ozvěte se nám!


Informace o pozici

Společnost
Frontman s.r.o.
Adresa
Vídeňská 188/119d, Brno – Dolní Heršpice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistentka, Vkládání dat do počítače
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Frontman s.r.o., Gabriela Čapková