Frontman s.r.o. je firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem se rozjet a prosadit se na trhu. Její záběr je široký a spolupracuje s mnoha investičními firmami.
"Minulý rok máme úspěšně zakončený, a proto je na čase přijmout do týmu nového člena!"
Odborná asistentka
Odborný/á asistent/ka
Frontman s.r.o. je firma pomáhající ostatním dobře našlápnutým společnostem rozjet a prosadit se na trhu. Její záběr je široký a spolupracuje s mnoha investičními firmami. Loňský rok máme úspěšně zakončený, a proto je na čase přijmout do týmu nového člena!
Odborný/á asistent/ka
Hledáme nového kolegu / novou kolegyni, který/á má v malíčku administrativu a nebojí se práce v kanceláři s týmem obchodníků.
Co bude vaší náplní práce?
- sepisování a správa smluvní dokumentace (firemní smlouvy, potvrzení, výpisy,...) na základě dodaných klientských dat, kontrola správnosti smluv a jejich další evidence,
- tvorba pravidelných reportů obchodních výsledků,
- práce s firemním CRM systémem (evidence klientů a smluv),
- telefonická a e-mailová komunikace s obchodníky, firemními partnery a klienty (za účelem tvorby smluv a reportů jednotlivých smluv),
- párování plateb s firemním účtem a smlouvami, odesílání pravidelných firemních plateb,
- zápis obchodnických porad a následné sledování úkolů obchodníků.
Určitě se přihlaste, pokud
- máte zkušenosti se sepisováním smluv a dokážete se v jejich prostředí orientovat,
- vás popsaná náplň práce zaujala a bavila by vás,
- jste samostatný/á, pečlivý/á a zodpovědný/á,
- jste milý/á, reprezentativní a s velmi dobrými komunikačními schopnostmi.
Co byste měl/a splňovat?
- mít vynikající znalost psané i mluvené češtiny,
- samostatně ovládat počítač a umět pracovat v Google prostředí: e-mail, disk, textové dokumenty a tabulky, kalendář, formuláře, prezentace,
- být flexibilní a odolný/á vůči stresu,
- vlastnit řidičský průkaz sk. B.,
- velkou výhodou je praxe na administrativní pozici v bankovním sektoru,
- výhodou je také psaní všemi deseti.
Co nabízíme?
- přátelský tým lidí, v němž se vzájemně podporujeme,
- prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů,
- možnost pracovního i osobního růstu,
- odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
- firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí,
- stravenky, teambuildingy, kartu ActivePass+, 5 týdnů dovolené,
- možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti.
Nástup: čím dříve, tím lépe :)
Lokalita: Brno-Dolní Heršpice (Vienna Point)
Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na
Těšíme se na vás! :)
Zaujali jsme vás? Ozvěte se nám!
Informace o pozici
- Společnost
- Frontman s.r.o.
- Adresa
- Vídeňská 188/119d, Brno – Dolní Heršpice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
- Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistentka, Vkládání dat do počítače
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.