V oblasti finančních technologií jsme sice pořád startup, ale vzali jsme to zhurta. Za poslední rok a půl jsme se už věnovali 40 tisícům klientů. Proteklo přes nás 100 miliard korun v poptávaných hypotékách. Rádi bychom věřili, že jsme se do čela českého trhu v tak krátkém čase dostali i proto, že jsme pečliví a spolehliví. Náš růst navíc nezpomaluje, jen ho držíme ve zdravých mezích - to aby nám vydržel. Protože neustále inovujeme, potřebujeme skvělou, motivovanou a vstřícnou posilu, která se stane pravou rukou našeho CEO. Hledáme manažera či manažerku, která chápe, jak důležité jsou v byznysu dobré vztahy.


S čím potřebujeme pomoct?

  • S péčí o stávající B2B klienty a přirozeným rozšiřováním spolupráce. Již teď pracujeme s velkými bankovními domy, pojišťovnami, finančně poradenskými skupinami i jednotlivými odborníky na finanční produkty. Naše nová posila by měla umět mezi těmito světy lehce přecházet.
  • Se zvyšováním úspěšnosti obchodování našich leadů
  • S hledáním nových obchodních příležitostí
  • S příležitostnou analýzou toho, co se nám daří a nedaří
  • S obchodováním na českém i slovenském trhu

Co u případného uchazeče či uchazečky hledáme?

  • Přehled o finančním a online trhu
  • Špičkové komunikační dovednosti
  • Špičkové komunikační dovednosti radši zmiňujeme dvakrát, protože vstřícnost, kterou očekáváme, se pozná z e-mailu, telefonického hovoru i osobního kontaktu.
  • Obchodní dovednosti
  • Důslednost a pečlivost
  • Samostatnost, ale i schopnost se o práci rozumně podělit.

Proč je práce pro nás dobrý nápad?

  • Jsme jednička v online hypotékách. Raketově rosteme.
  • Jsme otevření nápadům a inovacím. Zlepšováky nás ostatně dostaly tam, kde jsme.
  • Plat úměrný zkušenostem v rozmezí 35 až 50 tisíc korun.
  • Nabízíme roční odměny za skvělou práci, které zohlední výkon a zisk firmy.
  • Platíme 4 týdny dovolené a sick days.
  • Máme pochopení pro slaďování nároků pracovního a rodinného života.
  • Během jednoho letního měsíce pracujeme pouze čtyři dny v týdnu.
  • Jednou týdně se u nás dá cvičit s trenérem, platíme to my.
  • Pořádáme společenské akce, abychom se nebavili pořád jen o práci.
  • Pracujeme v prostorných a moderních kancelářích ve vile ve Strašnicích
  • Říká se o nás, že jsme milí, s čímž vcelku souhlasíme.

Jdete do toho? Napište nám o vás pár slov, proč byste chtěli pracovat v Zalotu, v čem nám můžete pomoci a připojte své CV.


Informace o pozici

Společnost
Zaloto s.r.o.
Adresa
Nad vodovodem 1524/45, Praha – Strašnice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 35 000 – 50 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Možnost delšího neplaceného volna, Zahraniční pracovní cesty, Dog-friendly office, Profesní/osobní kouč, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Marketing, Prodej a obchod, Account Manager, Finanční poradce, Obchodní zástupce, Project Manager, Manažer prodejního týmu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Zaloto s.r.o., Martin Šetek
602 456 809