Pojďte pracovat do mezinárodní společnosti, působící na Řeckém trhu již přes 30 let, s pobočkami po celém světě, která uplatňuje moderní trendy a technologie a působí v nejen Aténách a Thessalonikách, ale také jiných evropských městěch!!

Baví Vás komunikace se zákazníky?

Láká Vás možnost pracovat ve slunném prostředí Atén?

Zvládnete komunikovat v angličtině minimálně na úrovni B2?

Pokud ano, pak jste přesně ten člověk, kterého hledáme!

Z naší vlastní zkušenosti bývalých zaměstnanců společnosti Vás dokážeme provést celým průběhem výběrového řízení a relokace do Řecka! Zároveň Vám můžeme potvrdit, že tato zkušenost bude silným bodem ve vašem životopise a pomůže Vám také v dalším kariérním rozvoji!

Co můžete od této pracovní pozice očekávat?

Stanete se součástí mezinárodního týmu, kde budete specialistou zákaznické péče pro největší světové značky.

Co budete každý den dělat?

  • telefonická i elektronická komunikace jménem klienta s ČESKY hovořícími zákazníky volajícími z České republiky
  • zjišťování problémů a návrhy jejich řešení
  • představování produktů a služeb
  • stanete se součástí mezinárodního týmu
  • každodenní práce s PC
  • přestože se jedná primárně o pasivní linku, občas bude zapotřebí zákazníkovi i zavolat

Čím nás zaujmete?

  • minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
  • umíte anglicky minimálně na úrovni B2 (předchozí pobyt v zahraničí je výhodou, ale ne nutností)
  • výborné komunikační schopnosti (precizní úroveň češtiny)
  • máte v oblibě komunikaci se zákazníky, a to převážně po telefonu, ale i prostřednictvím emailů a chatu
  • víte, že zákazník je vždy na 1. místě
  • spolehlivost, pečlivost a dochvilnost jsou samozřejmostí
  • jste ochotný / á pracovat v rychle se rozvíjejícím prostředí, v rotujících směnách (po 8 hodinách) a také o víkendech a svátcích

Proč nám zaslat životopis?

  • získáte plat složený z fixní částky a pravidelných měsíčních bonusů
  • v průběhu roku také 13. a 14. plat
  • budete pracovat ve skvělém týmu lidí, který si pomáhá a pracuje pro společný cíl
  • budete působit v zázemí moderních kanceláří přímo v Řecku – Aténách
  • zdokonalíte své jazykových schopností (kurzy řečtiny zdarma)
  • budete mít možnost profesního růstu, jelikož společnost ráda využívá potenciál svých zaměstnancům a nově otevírané pozice doplňuje nejčastěji právě z jejich řad
  • získáte také bonusy za věrnost i za doporučení dalšího zaměstnance
  • samozřejmostí jsou příplatky za přesčasy, víkendy a svátky (+ 75%)
  • občerstvení na pracovišti, kafeterie, firemní akce a mnoho dalšího

S čím Vám pomůžeme?

  • zajištění letenky a dopravy z letiště na hotel
  • 3 týdny ubytování na hotelu zdarma
  • k ruce budete mít speciální slevy a nabídky (restaurace, obchody a služby)
  • získáte plně hrazené školení
  • dostupná je také lékařská péče v případě potřeby

Nástup je možný prakticky ihned.

Pokud si myslíte, že jste tím koho hledáme, dejte nám vědět a domluvíme se na on-line pohovoru, kde si řekneme více.


Informace o pozici

Společnost
Talentinno s.r.o.
Adresa
Atény, Řecko
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 1 100 – 1 400 EUR / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Telekomunikace, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Pracovník help desku, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office, Pracovník reklamačního oddělení
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Talentinno s.r.o., Jan Blažek
771 217 171