Jsme personálně poradenská společnost, pozice, které inzerujeme, hledáme pro naše klienty, společnosti české i nadnárodní, od velkých korporací po menší zastoupení i start-upy. Pokud se přesně v této konkrétní pozici nenajdete, neváhejte se na nás obrátit, zda nemáme pozici jinou, kterou tu neinzerujeme. Děkujeme.

TEAM LEADER ZÁKAZNICKÉHO CENTRA - ICT

Pro našeho klienta, významnou ICT společnost, hledáme vhodného kandidáta na obsazení pozice team leadera zákaznického a dohledového centra.

Náplň práce:

- zajištění denního chodu a řízení dohledového a zákaznického centra – cca 10 podřízených – toto zákaznické centrum řeší různé zákaznické dotazy na produkty, řeší technické problémy klientů, reklamace apod. – vše se týká oblasti ICT služeb

- zajištění provozu tak, aby byly splněny všechny standardy na kvalitu i efektivitu poskytovaných služeb

- monitoring, vyhodnocování, koučování podřízených

- definování KPIs pro zákaznické centrum

- nastavení strategie, cílů, procesů v oddělení, implementace nových procesů

Požadujeme:

- zkušenosti s vedením zákaznického servisu/zákaznického centra/call centra / dohledového centra apod. v oblasti ICT služeb podmínkou

- všeobecná orientace v IT/telco oblasti

- velmi dobré komunikační, organizační, manažerské schopnosti, orientace na zákazníka

Společnost nabízí:

- zázemí stabilní společnosti

- týden dovolené navíc

- stravenky

- cafeteria – příspěvky na volnočasové aktivity

- sick days

Pokud Vás naše pozice zaujala, zašlete svůj profesní životopis s názvem pozice, o kterou máte zájem na e-mailovou adresu davidova at sevenreasons.cz Děkujeme.


Informace o pozici

Společnost
Seven Reasons s.r.o.
Adresa
Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Telekomunikace, Zákaznický servis, IT konzultant, IT ředitel/manažer, Specialista mobilních technologií, Pracovník help desku, Vedoucí/manažer týmu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Seven Reasons s.r.o., Jana Davidová