Společnost se zabývá velkoobchodním a maloobchodním prodejem svítidel, zabezpečovací technikou a příslušenstvím již 20 let. Tvoříme projekty dle požadavků klienta s následnou montáží a servisem. Spolupracujeme s největšímy výrobci osvětlení, dovážíme produkty. Vlastníme eshop www.luxo.cz.

Asistentka Luxo- eshop, administrace a logistika

Co vás čeká

• Kompletní příjem zboží, expedice, dobropisy, zálohové faktury, denní kontakt s účetní firmou. Kontrola dokladů, banka, pokladna.
• Dohled nad skladem.
• Vyřizování požadavků zákaznické linky. Vyřizování objednávek eshopu luxo.cz, příprava pro sklad.
• Denní práce se zákazníky osobní i telefonní konzultace, denní kontakt s dodavateli a dopravci.
• Fakturace zboží a služeb, spolupráce s kolegy i dodavateli.
• Perfektní znalost sortimentu po zapracování- umět poradit na help lince
• Práce s pokladnou a financemi. Základy účetních operací v systému POHODA
• Vyřizování mailů, práce s kalendářem. Administrativní podpora jednatelů.
• Reporty v excelu pro jednatele.
• Další úkoly: výpomoc ve skladu, inventura.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Máte ukončené min. SŠ vzdělání
• Máte praxi s administrativou alespoň 2 roky, perfektní dohled nad účetními operacemi. Praxe ve skladu, vedení lidí.
• Máte dobrou znalost práce s PC (MS Office, program Pohoda výhodou).
• Jste zodpovědný/á, flexibilní, samostatný/á a máte chuť učit se novým věcem.
• Jste týmový hráč a umíte jednat s lidmi.
• Je pro Vás motivující zvyšující pracovní nasazení a výkon.
• Jste rozhodný/á a spolehlivý/á a máte smysl pro pořádek. Uvažujete selským rozumem?
• Umíte zvládat stresové situace a rozvrhnout si priority a denní plán.

Výhodou bude, pokud budete umět

  • účetní systém Pohoda, excel tabulky a vzorce, logické myšlění a vést lidi.

Co vám můžeme nabídnout

  • Jde o pozici klíčového zaměstnance, který s vedením společnosti bude vytvářet a zařazovat nové procesy a systémy, proto hledáme týmového spolupracovníka pro co nejdelší období.
  • společnost na trhu 20 let, dlouhodobé vztahy se zákazníky i dodavateli
  • sick day, žádné přesčasy ani víkendy
  • možnost seberealizace a vítáme nové nápady- týmová práce
  • školení a produktové semináře
  • 2000,- na dopravu každý měsíc
  • stravenky, pitný režim zajištěn, výhodné nákupy zboží

• nástupní plat 20 000,- + prémie 10 000,--15000,-


Informace o pozici

Společnost
LUXOPROFI spol. s r.o.
Adresa
Pod vinicí 409/27, Praha – Modřany
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 20 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Luxoprofi, spol. s r.o., Jitka Jirčíková
777 820 870