Co byste řekli tomu pracovat v mezinárodní společnosti, která působí na trhu přes 30 let, uplatňuje moderní trendy a technologie, maximálně pečuje o své zaměstnance a působí nejen v Aténách a Thessalonikách, ale také jiných evropských městech, kam se případně v budoucnu můžete přesunout?

Navíc budete v práci denně používat svůj rodný jazyk, ale využijete rovněž také angličtinu!

Z vlastní osobní zkušenosti můžeme potvrdit, že tato zkušenost bude silným bodem ve vašem životopise a pomůže Vám také v dalším kariérním rozvoji! A hlavně díky naší vlastní zkušenosti bývalých zaměstnanců společnosti Vás dokážeme provést celým průběhem výběrového řízení a relokace do Řecka!

V případě, že Vás baví komunikace se zákazníky a zvládnete také konverzovat v angličtině minimálně na úrovni B2 a zaujalo Vás vše ostatní výše uvedené, neváhejte a ihned nám zašlete životopis!

Jelikož právě vy můžete být tím koho hledáme!!

Stanete se součástí mezinárodního týmu, kde budete specialistou zákaznické péče pro největší světové značky.

Co můžete od této pracovní pozice očekávat?

  • telefonická i elektronická komunikace jménem klienta s ČESKY hovořícími zákazníky volajícími z České republiky
  • zjišťování problémů a návrhy jejich řešení
  • představování produktů a služeb
  • stanete se součástí mezinárodního týmu
  • každodenní práce s PC
  • přestože se jedná primárně o pasivní linku, občas bude zapotřebí zákazníkovi i zavolat


Čím nás zaujmete?

  • umíte anglicky minimálně na úrovni B2
  • výborné komunikační schopnosti (precizní úroveň češtiny)
  • máte v oblibě komunikaci se zákazníky, a to převážně po telefonu, ale i prostřednictvím emailů a chatu
  • víte, že zákazník je vždy na 1. místě
  • spolehlivost, pečlivost a dochvilnost jsou samozřejmostí

Proč nám zaslat životopis?

  • získáte plat složený z fixní částky a pravidelných měsíčních bonusů
  • v průběhu roku také 13. a 14. plat
  • budete pracovat ve skvělém týmu lidí, který si pomáhá a pracuje pro společný cíl
  • budete působit v zázemí moderních kanceláří přímo v Řecku – Aténách
  • zdokonalíte své jazykových schopností (kurzy řečtiny zdarma)
  • budete mít možnost profesního růstu, jelikož společnost ráda využívá potenciál svých zaměstnancům a nově otevírané pozice doplňuje nejčastěji právě z jejich řad
  • získáte také bonusy za věrnost i za doporučení dalšího zaměstnance
  • samozřejmostí jsou příplatky za přesčasy, víkendy a svátky (+ 75%)
  • občerstvení na pracovišti, kafeterie, firemní akce a mnoho dalšího

S čím Vám pomůžeme?

  • společnost zajistí letenky a dopravu z letiště
  • 3 týdny ubytování na hotelu zdarma
  • k ruce budete mít speciální slevy a nabídky (restaurace, obchody a služby)
  • získáte plně hrazené školení
  • dostupná je také lékařská péče v případě potřeby

Nástup je možný prakticky ihned.

Pokud si myslíte, že jste tím koho hledáme, dejte nám vědět a domluvíme se na on-line pohovoru, kde si řekneme více.


Informace o pozici

Společnost
Talentinno s.r.o.
Adresa
Atény, Řecko
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat
Zařazeno: Administrativa, Telekomunikace, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Pracovník help desku, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office, Pracovník reklamačního oddělení
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Talentinno s.r.o., Jan Blažek
771 217 171
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.