Jsme jednou z největších poradenských společnosti na českém i slovenském trhu v oblasti financí a realit. Od roku 1998 jsme získali na českém trhu důvěru více než 640 000 klientů. Poskytujeme služby také 4 000 firmám. Efektivně propojujeme nabídku finančních , realitních a bankovních služeb. Klienti nemusí samostatně do banky, pojišťovny či realitní kanceláře, vše vyřídí na jednom místě.

Asistent/ka back office


Do našeho týmu na Praze 4 - Modřany - hledáme kolegyni/kolegu na pozici Office Assistant.

Jaká bude vaše práce:

  • Administrace firemních dokumentů
  • Vyřizování elektronických zpráv: zajišťování odpovědí
  • Zpracovávání elektronické evidence došlé a odesílané firemní korespondence
  • Elektronická evidence došlých faktur
  • Zajišťování služebních cest (letenky, ubytování, pojištění)
  • Zajištění řádné archivace a skartace firemních dokumentů
  • Ověřování firemních dokumentů ze strany úřadů
  • Přijímání firemních návštěv
  • Vyřizování firemních telefonních hovorů
  • Domlouvání schůzek, příprava na schůzky
  • Plánování diáře

Nabízíme:

  • Zázemí ryze české společnosti s více než 21 letou historií a nepřetržitým růstem
  • Skvělý tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru a rádi své znalosti sdílí s ostatními
  • Fixní základní odměnu za každý odpracovaný den / možnost zkrácené pracovní doby
  • Nadstandardní bonusové provize
  • Neustálá podpora vedení ředitelství
  • Pravidelné motivační soutěže o hodnotné ceny např. iPad, welness pobyty atd.
  • Pravidelné firemní akce
  • Možnost kariérního růstu
  • Plně vybavenou moderní kancelář s vlastním pracovním místem
  • Možnost částečné práce z domova
  • Výhodný operativní leasing na vozy značky BMW po zapracování

Co od vás očekáváme:

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou
  • Znalost práce na PC v prostředí Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Zodpovědnost, pohotovost, samostatnost, iniciativa
  • Komunikativnost, spolehlivost, odpovědnost a smysl pro detail

Informace o pozici

Společnost
Broker Consulting, a.s.
Adresa
Vojtova 2000/45, Praha – Modřany
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 25 000 – 40 000 Kč / měsíc
Benefity: Možnost občasné práce z domova, Bonusy/prémie
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Stavebnictví a reality, Administrativní pracovník, Asistentka
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list/IČO, dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Broker Consulting, a.s., Jaroslav Gránský
608 595 500