Kdo je naším klientem? Významná japonská společnost, která patří mezi největší zahraniční IT společnosti působící v Česku. Dodává tradiční tisková řešení a v této oblasti se drží na pozici lídra mezi dodavateli barevných i černobílých zařízení. Výborně se jí daří i v roli poskytovatele IT služeb, zejména pak v oblasti digitalizace a správy dokumentů, či implementace tiskových a softwarových řešení na míru.

Stal/a byste se součástí oddělení Produktového marketingu, které zodpovídá za přípravu produktů a řešení pro prodej ne českém trhu (Microsoft aplikace, cloudové služby, tisková řešení, SW řešení, kamerové systémy aj.). Právě do tohoto týmu hledáme nového člověka s citem pro technologie a zároveň pro marketing a trh.

Jaké konkrétní aktivity Vás čekají, pokud se s klientem rozhodnete spojit síly?

  • Celkové řízení portfolia produktů (např.: Microsoft PowerPlatform, Office 365, kamerové systémy, SW řešení spojení s tiskem a jiné…)
  • Podpora obchodního oddělení (sdílení know how, příprava marketingových a prezentačních materiálů)
  • Spolupráce na tvorbě obchodní strategie a následná implementace s ohledem na maximalizaci prodeje zisku, analýza trhu, příležitostí
  • Zavedení nových produktů na trh; podílení se na interním rozvoji služeb
  • Interní školení obchodníků a prezentace novinek, školení obchodních partnerů
  • Porovnání konkurenčních produktů – sledování trhu, aktuálních trendů
  • Mezinárodní spolupráce (sdílení informací s kolegy ze zahraničí)

Jaký profil nás zaujme?

  • Značka ideál, ale není to podmínkou: máte přehled v IT oblasti, ideálně jste pracoval/a v SW nebo IT společnosti nebo máte zkušenost v oblasti tiskových řešení, kamerových systémů a souvisejících služeb
  • Schopnost logického uvažování v kombinaci s pragmatickým přístupem
  • Chuť do analytických činností
  • Dar komunikovat a umět se domluvit (s interními kolegy, obchodnímu partnery, zákazníky) à nebojíte se před obchodníky nebo partnery s prezentací
  • AJ na úrovni B2

Jaký balíček benefitů nabízíme?

  • Přátelské a stabilní prostředí, fajn partu kolegů, od IT až po obchod
  • Báječného šéfa, který se chová přátelsky a zároveň profesionálně
  • Práci s profesionály a zkušenými lidmi, možnost učit se a rozvíjet se
  • Možnost kariérního postupu v mezinárodní společnosti
  • Prostor pro seberealizaci, kreativní nápady jsou vyslyšeny a realizovány
  • Mobilní telefon i k soukromým účelům, notebook
  • Příjemné kanceláře s bezproblémovým parkováním
  • 23 dní dovolené a 2 dny sick days
  • Po 3 měsících stravenky 100,- Kč/den
  • Multisport karta pro Vás a pro Vaše blízké
  • Pokud se Vám bude dařit a budete dosahovat dobrých výsledků, tak ještě k tomu všemu finanční bonusy
  • A další motivační benefity a soutěže, které Ti budou zpříjemňovat práci
  • Termín nástupu ihned nebo dohodou

Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám svoje CV, sejdeme se, a pokud najdeme vzájemný "match", můžete si být jistí, že Vás připravíme na pohovor, dodáme veškeré detaily ať už o pozici, tak o klientovi. Provedeme Vás celým průběhem výběrového řízení!


Informace o pozici

Společnost
SBR Recruiting
Adresa
Brno – Židenice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 40 000 – 50 000 Kč / měsíc
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Příspěvek na vzdělání, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Marketing, Prodej a obchod, Product Manager, Product Specialist
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura