Jsme globální telekomunikační společnost. Specializujeme se na velkoobchodní nákup a prodej telekomunikačního provozu (minut) mezi operátory v Evropě a ve světě. Spolupracujeme s předními telekomunikačními partnery, jakou jsou T-Mobile, Telefonica O2, Vodafone, Verizon, BT, TATA, Orange, Bharti Airtel atd.

SPECIALISTA TECHNICKÉ PODPORY - TELCO

V Praze máme hlavní kancelář a do týmu technické podpory hledáme kolegu/kolegyni na testování kvality a analýzu telefonických spojení (nejedná se o prodej).

Co budete dělat?

- pracovat v týmu dvou kolegů a po technické stránce hlídat a zjišťovat kvalitu hovorů

- testovat telefonická spojení do celého světa (automatické systémy)

- provádět vlastní testování – komunikace v anglickém jazyce

- vyhledávat testovací čísla

- zakládat a řešit Trouble Tickets na základě předchozích testů a požadavků partnerů

- evidovat Trouble Tickets a Test Calls v interním systému

- analyzovat kvalitu hovorů dle požadavků obchodníků

- vytvářet statistické analýzy provozů pro potřeby oddělení Sales

- vytvářet analýzy provozů pro potřeby oddělení Billing - disputy

- analyzovat problémy na úrovni traců

- úzce spolupracovat s NOC (dohledovým centrem) a Account Managery

Koho hledáme?

- člověka, kterého baví technická náplň práce tj. testovat a analyzovat telefonická spojení atd.

- umíte anglicky? Testování probíhá v angličtině.

- máte minimálně SŠ/SO vzdělání

- orientujete se v oblasti telekomunikací? Máte zkušenosti z helpdesku, dohledového centra atp.? Tak to je výhoda.

- hlavně hledáme spolehlivého člověka, který umí pracovat samostatně, pečlivě a má smysl pro humor :-)

Co nabízíme?

- práci v prosperující mezinárodní společnosti obchodující s telekomunikačními partnery z celého světa

- možnost využívání znalostí angličtiny

- benefity: 5 týdnů dovolené/rok, 4 sick days/rok, jazykové kurzy, odborné kurzy, možnost home office

- svobodnou firemní kulturu, dobrou atmosféru a prima lidi


Informace o pozici

Společnost
Apelby Communications
Adresa
Budějovická 64/5, Praha – Michle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Technika a vývoj, Telekomunikace, Specialista mobilních technologií, Technik
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel