Náš klient je mezinárodní společnost, která dnes zaměstnává osm tisíc lidí ze sto zemí a pracuje pro ty nejprestižnější značky světa.

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti:

Spolu s dalším vedoucím povedeš tým konzultantů (max. 15 podřízených)
Budeš odpovědný za řešení nestandardních situací, které se týkají denního provozu
Budeš v kontaktu s našimi klienty
Budeš spolupracovat s interním recruiterem a školitelem
Tvou starostí bude také plnění stanovených cílů (kvalita hovorů apod.)
Denně budeš komunikovat s dalšími odděleními v rámci společnosti
Své výsledky reportuješ manažerovi oddělení

Zaměstnanecké výhody, benefity:

Hradíme letenky

14 dní pobytu v hotelu i školení

Práce na HPP

Plně hrazeno zdravotní pojištění

Spousta sportovních a kulturních aktivit...

Snídaně zdarma

Jazykové kurzy zdarma

Skvělí kolegové

Měsíční bonusy

13. i 14. plat

Hodnotné bonusy po šesti měsících a po patnácti měsících

Dárky od klientů

Práce v krásných Aténách

Požadavky:

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Jste rozený vůdce?

Máte zodpovědný přístup k práci?

Jste přátelští, aktivní a nevadí Vám rychlé tempo práce?


Informace o pozici

Společnost
Dunross
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Manažerský motivační program, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Možnost si napracovat hodiny
Zařazeno: Cestovní ruch a ubytování, Telekomunikace, Zákaznický servis, Pracovník call centra, Project Manager, Recepční, Pracovník help desku, Pracovník back office, Vedoucí/manažer týmu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura