Nadnárodní společnost HUSQVARNA hledá do svého kolektivu komunikativní, samostatnou, důslednou a přátelskou Referentku zákaznického oddělení pro zpracování různé administrativy zákaznického oddělení. Jedná se o samostatnou a pestrou práci.

CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?

  • Velmi příjemné pracovní prostředí (zázemí nadnárodní společnosti, velmi dobré pracovní vztahy - stejné jako v malých společnostech)
  • Na pobočce pracuje cca 25 zaměstnanců, v týmu (kanceláři) pracujete se 3 kolegyněmi
  • Místo výkonu práce: Praha 4
  • Pracovní doba: Po-Čt :8 – 16.30 hod , Pá: 8 - 14.00 hod.(po dohodě je možná úprava)
  • Program péče o zaměstnance (nápojový režim - voda,káva, čaj, denně ovoce, stravenky.....
  • Po roce pracovního poměru 5 týdnů dovolené
  • Po 3 letech pracovního poměru 13.plat
  • Nástup: co nejdříve, nejpozději od 1.8.2020

PRACOVNÍ NÁPLŇ:
Jedná se o sedavou práci u počítače :) , kde nejvíce využijete své komunikativní schopnosti, asertivitu, pečlivost, zodpovědnost,důslednost a dobrou paměť .

  • Emailová a telefonická komunikace se zákazníky (smluvními partnery společnosti), kteří si objednávají zboží (obě tyto činnosti budou tvořit rovným dílem hlavní část Vaší pracovní náplně a dohromady to bude cca 40%)
  • Zpracování objednávek smluvních zákazníků(30% Vaší pracovní náplně)
  • Vedení různých evidencí a výkazů (15%)
  • Fakturace a vystavování dobropisů (10%)
  • Příjem a řešení reklamací (5% Vaší pracovní náplně)

POŽADUJEME:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • dobrou znalost PC programu word a excel
  • znalost Aj na úrovni schopnosti občasné komunikace prostřednictvím e-mailu s dodavateli či obchodními partnery(Švédsko, Německo, Maďarsko..) tzn. mírně pokročilý
  • dobrou znalost Čj nebo Sj

Své životopisy spolu s motivačním dopisem nám prosím zasílejte POUZE prostřednictvím odpovědního formuláře. Všem uchazečům v průběhu výběrového řízení odpovíme . Výběrové řízení bude aktivní po dobu uveřejnění inzerátu. Prvotní výběr provádíme na základě životopisu a na základě Vámi zpracovaného motivačního dopisu, ve kterém nám prosím odpovězte na níže uvedené otázky. Za Vaše odpovědi předem děkujeme. Personalista Blanka Horáková
1.) Co Vás nejvíce oslovilo na našem inzerátu?
2.) Jednou z požadovaných vlastností na tuto pozici je komunikativnost. Čím je Vám tato osobní vlastnost blízká?
3.) Kde se nejvíce projevuje Vaše pečlivost?


Informace o pozici

Společnost
Husqvarna Česko s.r.o.
Adresa
Türkova 2319/5b, Praha – Chodov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Children-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Zákaznický servis, Asistentka, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.