Ahoj, jsem Honza a vedu Dataweps.


Jsme malá IT firma se sídlem v Brně, klienty ve střední Evropě a globálními ambicemi. Máme k sobě blízko, vyznáváme 5denní pracovní týden a hledáme někoho, kdo s námi bude pilovat skvělé služby, které poskytujeme našim klientům z řad největších e-shopů a producentů v prostoru V4.


Našimi produkty jsou datové nástroje pro e-commerce, naší misí je svět bez rutinní práce. Přidej se k nám a staň se součástí firmy, která stojí na lidech a hodnotách.

Koho hledám?


Vedl/a jsi Customer Success oddělení ve firmě, která poskytuje IT produkty?

Vedl/a jsi accountské oddělení v agentuře?


Máš přehled o online trhu?


Baví Tě vést lidi k úspěchu?


Umíš nastavovat cíle a procesy v týmu?


Chceš vidět dopad své práce na klienty?

Hledám někoho, kdo podobnou práci už dělal.


Hledám někoho, kdo má přehled o online trhu a zároveň je orientován na potřeby uživatelů.


Hledám Tebe, pokud chceš společně s námi zbavovat lidi zbytečné práce.


Co přesně Tě čeká?


Povedeš aktuálně pětičlenný Customer Success tým, který obsahuje support a produktové specialisty.


Lidé na Customer Success u nás ve firmě každý den společně se špičkovými hráči a specialisty z oboru vymýšlí, jak by jim mohli pomoci dělat lépe svou práci.


Denně našimi produkty protečou milionové obraty našich klientů a miliony monitorovaných produktů.


Zapomeň na call centrum s headsety, kde se někdo ptá klienta, jestli už zkoušel počítač vypnout a zapnout.

Čeká Tě komunikace a péče o stávající klienty, která bude primárně v češtině a angličtině.


Počítám, že ke spokojenosti klientů budeš umět vyřešit jak nepříjemné situace, tak si i užívat pozitivní zpětnou vazbu. Oboje je součástí práce Tebe i Tvých kolegů.


Záleží na Tobě, jak si se svým týmem nastavíš zodpovědnosti, procesy a individuální cíle.

Naučíš se postupně detailně pracovat s našimi produkty, které používají největší e-shopy v ČR, SK a HU. Na naše produkty se můžeš podívat u nás na webu.

Budeš významně ovlivňovat, kam se budou posouvat produkty. Vše stavíme podle potřeb trhu, našich klientů a našich lidí. Sbírání objektivní zpětné vazby je tedy pro rozvoj našich produktů základním pilířem a CS tým do nich zásadním způsobem přispívá. Je potřeba, abys uměl/uměla sbírat zpětnou vazbu z týmu a od klientů a vést hloubkové rozhovory s klienty.

Máš pozici v nejvyšším vedení firmy, protože věřím, že hlas zákazníka musí být zastoupen v nejvyšším vedení firmy. Budeš se tedy podílet na strategickém rozhodování a vedení Datawepsu. Čeká tě tedy i přímá denní spolupráce se mnou a s dalšími kolegy z managementu.

Koho teda hledám?


Hledám někoho, kdo má:

  • zkušenosti s vedením Customer Success pro B2B produkt nebo accountského oddělení v agentuře,
  • přehled o online trhu, dokáže porozumět potřebám zákazníka a staví přidanou hodnotu pro klienta na první místo,
  • jasno v tom, co je na podobné pozici potřeba dělat a kdo nás bude schopen obohatit o nové pohledy a postupy.

Očekávám, že:

  • ti není cizí práce s cestou zákazníka službou (customer journey) a životním cyklem klienta (customer lifecycle),
  • máš zkušenosti s vedením podobného oddělení a víš, jaké metriky je na CS potřeba měřit,
  • máš zkušenosti s nastavováním cílů a jejich vyhodnocováním,
  • máš zkušenosti s komunikací s velkými klienty v Česku i zahraničí,
  • máš alespoň základy ve výzkumu (tedy umíš udělat hloubkový rozhovor a interpretovat nabyté znalosti ostatním),

Předpokládám, že:

  • jsi zkušený leader,
  • každý den se učíš ze svých úspěchů a chyb,
  • budeš denně posouvat svoje lidi v nutných kompetencích.

Hledám někoho, kdo sedne k nám mezi top management a bude představovat hlas zákazníka v nejvyšším vedení firmy, protože stejně jako já věří, že jsme tu pro to, abychom pomáhali zákazníkům dělat jejich práci lépe.


Zkrátka hledám někoho, kdo povede Customer Success o úroveň lépe, než jej vedeme teď.

Pokud jsi dočetl/dočetla až sem, rád se s Tebou sejdu na kafe. Napiš mi.


Informace o pozici

Společnost
DATAWEPS s.r.o.
Adresa
Nováčkova 401/53, Brno – Husovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Dog-friendly office, Children-friendly office, Účast na zahraničních konferencích, Profesní/osobní kouč, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Vrcholový management, Account Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

DATAWEPS s.r.o., Hana Jerković
737 259 203