Proč pozici obsazujeme?

Náš kolega Michal v BSC zastává pozici Release Managera, je tedy zodpovědný za plánování a dodávku projektu našemu významnému českému klientovi. Nebudeme lhát, Michal toho má hodně a proto hledáme parťáka, který mu pomůže s každodenní operativou.

Nastartuj svou dráhu v IT, nasbírej zkušenosti a uč se od profíků v oblasti bankovnictví!

Získáš spoustu nových zkušeností, staneš se součástí skvělé party a pracovat budeš v kanceláři na Kavčích horách.

Co Tě na pozici čeká?

  • Administrativní podpora v rámci plánování a dodání projektu
  • Podpora dodání jednotlivých částí do testu a produkce
  • Komunikace s projektovým týmem, i se zákazníkem ohledně produkčních incidentů
  • Až Tě zaškolíme, budeš umět samostatně sestavit SW dodávku do banky a plánovat dílčí úkoly do JIRY v rámci vývojového cyklu

Jak si Tě představujeme

  • Baví Tě administrativa a využíváš v ní svůj smysl pro pečlivost, pořádek a potřebu dotahovat věci do konce
  • Asertivní komunikace pro Tebe není cizím pojmem – kromě milého přístupu a snahy klientovi vyjít vstříc dokážeš zachovat profesionální přístup a klidnou hlavu
  • V oblasti IT se vyznáš a MS Office Ti nedělá problém
  • Máš praktické zkušenosti v oblasti zajišťování zákaznické podory, ideálně IT produktů
  • Pokud je potřeba řešit problém, aktivně hledáš řešení, nikoliv důvody „proč to nejde“
  • Zazáříš, pokud máš zkušenost s bug tracking nástroji (např. JIRA)

Informace o projektu

  • S naším klientem pracujeme na tomto projektu již 6. rokem
  • Klient nás a zároveň i náš projekt opakovaně ocenil v letech 2018 a 2019 jako Dodavatele roku, respektive nejlepší projekt v rámci skupiny.
  • Z kanceláře ke klientovi to máme přibližně 5 – 10 minut pěšky

Jaké benefity získáš?

  • Flexibilní pracovní dobu – je na Tobě, jestli budeš v kanceláři na “sedmičku”, nebo si raději přispíš
  • Myslíme i na odpočinek, a tak 25 dní dovolené je samozřejmostí
  • Budeš mít svůj PC, telefon, i firemní číslo
  • Budeš moct využít stravenky se 70% příspěvkem BSC, nebo Multisportkartu
  • Kurzy angličtiny a ruštiny na pracovišti, interní a externí vzdělávací aktivity - týmové i celofiremní večírky a sportovní turnaje, adrenalinové teambuildingy i společná cestování
  • Pravidelný přísun kávy je pro nás nezbytností, ale také dbáme na tvoje zdraví a několikrát do týdne u nás dostaneš vitaminovou bombu v podobě ovocné a zeleninové svačiny

Informace o pozici

Společnost
Banking Software Company s.r.o.
Adresa
Na hřebenech II 1718/10, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Zahraniční pracovní cesty, Účast na zahraničních konferencích, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Administrativa, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Zákaznický servis, Project Administrator
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.