RSJ Custody působí v rámci finanční skupiny RSJ. Stará se o evidenci cenných papírů a zajišťuje řadu dalších služeb, jakými jsou účetnictví, personalistika, back office či služeb souvisejících s IT. Působí jako administrátor a depozitář fondů RSJ. Do skupiny patří také Nadace RSJ, která se zaměřuje na oblast vzdělávání a zdravý bio-psycho-sociální vývoj dětí a dlouhodobou podporu vybraných neziskových organizací a projektů.

Více se dozvíte na www.rsj.com

Junior pracovník backoffice pro investiční společnost

Baví Vás svět financí, práce s čísly a trochu i controlling? Pokud ano, máme pro Vás pozici šitou na míru. Daří se nám i v této době, a proto hledáme posilu do našeho backoffice teamu!

Jaká bude náplň práce?

  • Každodenní práce v obchodním systému, pečlivá kontrola vstupů a výstupů
  • Evidence investičních nástrojů, majetku a finančních prostředků
  • Komunikace s obchodními partnery – support v rámci uzavírání obchodů
  • Spolupráce s dalšími odděleními v rámci skupiny RSJ – účetní, controlling, právní oddělení či asset management
  • Kontrola finančních toků a hlídání termínů
  • Příprava pravidelných reportů
  • Příprava smluv a další administrativy
  • Příprava podkladů pro pravidelné audity
  • Komunikace s bankami a s depozitářem

Co od Vás očekáváme?

Praxe na obdobné pozici je rozhodně plus, ale není podmínkou. Hledáme spíše juniornějšího kolegu (může být i absolvent), ale rádi mezi sebou uvítáme i zkušenější posilu. Někoho, kdo má drive, chuť se učit nové věci a vyzná se alespoň v základních pojmech ze světa investic a obchodování s cennými papíry. Vysokoškolské vzdělání ekonomického směru je proto nezbytností. Budete potřebovat pokročilou znalost angličtiny, například pro kontrolu podkladů, komunikaci s obchodními partnery z celého světa – převážně prostřednictvím emailů. Hodit se Vám bude určitě dobrý přehled v Excelu. Pokud Vám nechybí logické myšlení, jste pečlivá a zodpovědná osobnost, umíte pracovat v týmu, pak není co řešit.

Co můžeme nabídnout my?

Především u nás najdete spoustu milých kolegů, přátelskou atmosféru a klidné pracovní prostředí v centru Plzně v moderních prostorách budovy AVALON. V oddělení backoffice máme pevnou pracovní dobu od 8:00 do 16:30. Po zapracování nabízíme možnost finančního růstu a bohatý benefitní systém. Využijete raději multisport kartu, příspěvek na dovolenou, vzdělávání, jazykové kurzy či penzijní připojištění? Nebo vše najednou? Je jen na Vás, jak si benefity nastavíte. Samozřejmostí je 5 týdnů dovolené po prvním roce s možností navýšení na 6 týdnů, 3 dny sick day, příspěvek na mobilní telefon, firemní tarif a stravenky. Pokud je to možné, rádi pořádáme firemní akce, na kterých můžete třeba více poznat kolegy z pražské centrály.

Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte a pošlete nám životopis. Těšíme se na Vás.


Informace o pozici

Společnost
RSJ Custody s.r.o.
Adresa
Poděbradova 2842/1, Plzeň – Jižní Předměstí
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Odborný asistent, Referent, Pracovník back office, Finanční specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Trainee programy, pozice je vhodná i pro absolventy.