Pro našeho klienta významnou českou společnost se sídlem v Praze 1 působící v oblasti účetního a daňového poradenství hledáme vhodné kandidáty/tky.

Požadujeme: SŠ – ekonomického směru, zkušenosti a praxe v mzdovém účetnictví (zkušenost se přípravou a účtováním mzdových podkladů – mzda měsíční, hodinová, přesčasy, služební cesty, svátky, DPČ, exekuce apod. ) min. 3 roky, znalost příslušné legislativy, znalost práce s PC MS Office, výhodou znalost účetního programu Helios, komunikativnost, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, flexibilitu, ochotu učit se nové věci.

Vaším hlavním úkolem bude: kompletní zpracování mezd pro klienty, odpovědnost za správnost vedení mzdových podkladů, spolupráce s hlavní účetní, jednání s úřady státní správy (přihlášky a odhlášky zaměstnanců, sociální a zdravotní pojištění apod.), jednání s klienty, poradenská činnost, práce s PC.

Nabízíme: perspektivní zaměstnání a zázemí prosperující společnosti, pracoviště v centru prahy, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, odborná školení v oblasti účetní legislativy, nástup ihned. R.č.: 202012


Informace o pozici

Společnost
ADVANCE HR,s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 40 000 – 42 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Mzdová účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura