UniCredit Sevices S.C.p.A. org. sl. (UCS) je jednou z předních společností poskytujících služby na evropské úrovni a zaměřuje se zejména na poskytování informačních a komunikačních technologií. UniCredit Services zaměstnává více než 8.000 lidí a koordinuje aktivity v 9 zemích: Rakousko, Německo, Itálie, Polsko, Velká Británie, Česká republika, Rumunsko, Slovensko, Maďarsko. Dvě větve UniCredit Services, přidružené společnosti, působí v New Yorku a Singapuru.

HELP DESK - APPLICATION SUPPORT and ANALYST

Do oddělení, které zajišťuje hladký chod aplikací zahraničního platebního styku (CEE Foreign Payments), hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici HELP DESK - APPLICATION SUPPORT and ANALYST

Popis pozice - hlavní činnosti

  • Monitorování funkčnosti interních systémů, řešení trouble ticketů (samostatně nebo za účasti interní podpory nebo vývojového týmu)
  • Kontrola aplikací, testování a integrace malých změn
  • Údržba profilu uživatele - přihlašování do systému, oprávnění uživatele
  • Podpora požadavků auditu
  • Spolupráce na projektech
  • Interní reporting - dostupnost systému, zpracované objemy atd

Hlavní odpovědnosti

  • Zodpovědnost za druhou úroveň podpory aplikací zahraničního platebního styku (správné fungování aplikací, komunikace s uživateli, oprávnění uživatelů, požadavky na vstup do systému)
  • Odborná dokumentace a reportování – pro interní, externí nebo auditní použití
  • Kontrola a testování aplikací, integrace malých změn

Požadavky a technické dovednosti

  • Znalost standardních produktů MS Office - Excel, Word, PowerPoint
  • Základy MS SQL
  • Důvěryhodnost, flexibilita, zaměření na cíl, týmový hráč
  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
  • Ochota učit se novým věcem

Nabízíme:

  • 25 dnů dovolené
  • 6 sick days
  • narozeninové volno s náhradou mzdy
  • stravenky v hodnotě 100 Kč (80 Kč přispívá zaměstnavatel)
  • bodový benefitní systém cafeterie (Benefit+) – 20 000 bodů
  • vzdělávací program (hard skills, soft skills)

Nyni pracujeme z domova formou home office, postupně se v následujících měsících budeme navracet do kanceláří, máme příjemné pracovní prostředí s výbornou dopravní dostupností (pěšky z metra Budějovická do 10min, případně přímo jede bus 1 zastávku přímo k budově Filadelfie), bezpečně můžete zaparkovat váš motocykl nebo jízdní kolo v budově zdarma, sídlíme v lokalitě s výbornou občanskou a nákupní vybaveností v areálu BB Centra, jídelnu máme přímo v budově a máme možnost využít různé stravovací možnosti v blízkém okolí.


Informace o pozici

Společnost
UniCredit Services S.C.p.A organizační složka
Adresa
Želetavská 1525/1, Praha – Michle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, Správce aplikačního SW, Pracovník help desku, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


UniCredit Services S.C.p.A. - organizační složka
Želetavská 1525/1, 140 92 Praha 4 – Michle, Česká republika