Jsme jedna z největších neziskovek rozesetá po celém Jihomoravském kraji a části kraje Vysočina. Nabízíme velice široké spektrum služeb a stejně tak je i různorodé složení našich týmů. Ale všechny nás při práci motivuje společný záměr - pomáhat lidem, kteří si pomoci nemohou, a podporovat samostatnost těch, kteří si pomoci neumí, vracet důstojnost do života všem našim klientům. Toto velmi formuje pracovní prostředí, náladu a důvody proč s námi mnozí zaměstnanci vydrží i několik desítek let…

PR manažer/ funraisig

Oblastní charita Hodonín vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovní pozice:

PR manažer / Fundraising

Jsi expert na sociální sítě a psaní textů? Pak jsi náš člověk!

Budeš budovat vztahy s médii i nastavovat monitoring. Budeš pracovat se sociálními tématy, a hlavně lidskými příběhy. Tvé texty budou plné emocí i faktických informací, budou oslovovat širokou veřejnost, odborníky i přímo klienty. Jsme poskytovatel sociálních služeb na Hodonínsku a ty budeš součástí týmu, který dává naší organizaci tvář.

Co konkrétně bude tvůj úkol pro práci PR manažera, co bys měl/a vědět a umět:

Zajištění komunikace vůči médiím a široké veřejnosti, zpracování tiskových zpráv, novinových článků, rozhlasových vysílání a spotů
Zajištění PR podpory jednotlivým sociálním zařízením v rámci struktury Charity
Redigování a tvorba článků se zaměřením na spektrum činností služeb Charity
Editace textů pro web, spolupráce s webmasterem
Zpracování monitoringu médií, včetně mediálních analýz a reportingu
· Smysl tvé práce je pro tebe důležitější než vysoká finanční odměna

Koordinování benefičních a propagačních akcí s veřejností, včetně akcí interních, např. setkání zaměstnanců a dobrovolníků.
Co vítáme:

· Zkušenosti v oblasti práce s veřejností, komunikaci s médii, práce se sociálními sítěmi, psaní textů.

· Zkušeností s organizováním různých akcí, tzn. Organizační dovednosti

· Znalost fungování neziskového sektoru

· Alespoň základní znalost AJ

Řidičské oprávnění „B“
výborná znalost práce na počítači a pracovní zkušenost v některém grafickém programu
Co konkrétně bude tvůj úkol pro práci v oblasti fundraisingu, co bys měl/a vědět a umět:

· získávání zdrojů od firemních dárců a sponzorů, budování vztahů

· získávání darů od individuálních dárců plánování a realizace cílených fundraisingových kampaní

· koordinace a vedení související agendy, administraci.

Co vítáme:

· znalost základní legislativy v oblasti darů, daní, financování neziskových organizací

· zkušenosti v oblasti firemního, nebo individuálního dárcovství

· příjemné vystupování, komunikační a organizační schopnosti

· min. středoškolské vzdělání

Co nabízíme:

samostatnou práci ve stabilní a zavedené organizaci
možnost odborného růstu formou vzdělávání
vstřícnou personální politiku, příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv,
firemní benefity-5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, sick days, finanční ocenění
při pracovním jubileu

flexibilitu pracovní doby
úvazek 1,0 s nástupem ihned nebo po dohodě.

Materiály k výběrovému řízení, tj. motivační dopis a strukturovaný životopis, spolu se souhlasem

o poskytnutím osobních údajů pro účely výběrového řízení zasílejte na kontaktní adresu:

Oblastní charita Hodonín, Wilsonova 7, 695 05 Hodonín, k rukám Marie Salajkové,

nebo tel. kontakt: 731 130 787

Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru.


Informace o pozici

Společnost
Diecézní charita Brno
Adresa
Wilsonova 4242/7, Hodonín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Zařazeno: Média, reklama a PR, Specialista PR
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Diecézní charita Brno, Marie Salajková
Wilsonova 7, 695 05 Hodonín, ČR
731 130 787