Skupina Omnicom Media Group je celosvětovým gigantem v oblasti mediálního trhu. V 72 zemích světa pro ni pracuje 9 600 odborníků.

V ČR je prezentována mediálními agenturami PHD, OMD a Attention!Media. Její součástí jsou i týmy zabývající se marketingovým výzkumem a analýzou dat (OMG Research) nebo contentem (FUSE). Díky tomu jsme schopni nabídnout v oblasti marketingové komunikace opravdu vše – od komunikačních plánů a nastavení strategie, přes efektivní nákup médií a PPC kampaně, až po product placement nebo správu sociálních sítí.

A daří se nám to, jsme držiteli několika významných ocenění.

Více o nás na Proudly.cz nebo Omnicommediagroup.cz.

Digital media planner

Co budeš u nás dělat?

Tvořit online-marketingové strategie a pomáhat klientům dosahovat jejich cílů. Rozvíjet oboustranně výhodná a dlouhodobá obchodní partnerství, jak s klienty (kteří oceňují naše přidané hodnoty v oblasti propojení s ostatními mediatypy i v tvorbě kreativy), tak s publishery.

Reálně to znamená:

- Realizovat a vyhodnocovat kampaně primárně za oblast digital, vytvářet detailní mediaplány a vyjednávat co nejvýhodnější podmínky pro klienta.

- Zpracovávat analýzy, přehledy, reporty.

- Spolupracovat s našimi Digital Performance specialisty i s accountským týmem, stejně jako s naší vlastní kreativní agenturou Fuse.

- Nasávat novinky z mediálního trhu. Budeš moci využívat školení od Googlu, Seznamu či Facebooku, získávat best practices z globální sítě Omnicom Media Group nebo se účastnit nejrůznějších konferencí, workshopů či webinářů.

- Stejně tak se můžeš podílet na vzdělávání klientů i studentů formou seminářů nebo MediaGuru akademie.

Prostě budeš řádný/á člen/ka týmu agentury OMD (součást skupiny Omnicom) a dostaneš hodně příležitostí se přesvědčit, že tahle práce a tihle lidi jsou srdcovka.

Začít můžeš ihned.

Co bys měl/a umět?

Tvou největší výhodou bude minimálně dvouletá praxe na obdobné pozici v jiné digitální agentuře. Pokud ji nemáš, ale online tě baví, napiš a můžeš se připojit do našeho digital talent poolu, začít od píky a na tuto pozici se časem vypracovat.

Výhodou bude také zkušenost s analytikou / Google Analytics, základy HTML nebo se světem ecommerce.

Především by ti to ale mělo myslet analyticky a logicky.

Náš byznys je postavený na češtině, to je „must". Ale neobejdeme se ani bez angličtiny, kterou používáme při komunikaci s našimi klienty nebo naší centrálou, případně do prezentací.

A hlavně by tě to mělo bavit. Zájmem a snahou se dá nahradit i kratší zkušenost

Co za to?

Žádná nuda a rutina. Budeš se podílet na projektech pro velké klienty, jejichž výrobky dost možná sám/a používáš.

Hezké a neformální kanceláře, do které to budeš mít z metra jenom minutu. V kuchyňkách si můžeš ohřát jídlo, udělat si kávu, horkou čokoládu anebo třeba toast. Čekají na tebe i vychlazené džusy, nealko pivo a čerstvé ovoce.

Dva týdny celoagenturního volna navíc nad rámec klasické dovolené – takže když státní svátek připadá na čtvrtek, zůstáváme všichni doma i v pátek a užíváme si prodloužený víkend :-)

Taky vzděláváme, jezdíme na teambuildingy, rozdáváme stravenky, přispíváme na lítačku, platíme soukromé hovory, o notebooku nemluvě. Občas společně posnídáme nebo oslavíme narozeniny. Pro lepší představu o našem firemním životě se podívej na Welcometothejungle.com/cs a na náš Facebookový nebo Instagramový profil (hledej OMD Czech i OmnicomMediaGroup.cz).

Líbíme se ti? Ozvi se nám prostřednictvím tohoto portálu a přilož CV/odkaz na LinkedIn.


Informace o pozici

Společnost
Omnicom Media Group, s.r.o.
Adresa
Lomnického 1705/9, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Nadstandardní lékařská péče, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní školka, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce, 13. plat, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR, Account Manager, Konzultant v médiích, reklamě, PR, Marketingová komunikace, Marketingová strategie, Marketingový analytik, Media Planner
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: tělesně postižení.