Charita ČR je nezisková organizace, která poskytuje zdravotní a sociální služby v České republice. Působí rovněž v zahraničí, a to v rámci humanitární pomoci a rozvojové spolupráce. Je respektovaným členem mezinárodních sítí Caritas Internationalis a Caritas Europa. V zahraničí působí v řadě sektorů - zdravotnictví, sociální péče, vzdělávání, zemědělství, obživa, apod.
Pozice finančního koordinátora přináší příležitost být v intenzívním kontaktu s našimi zahraničními misemi a partnery a dělat zodpovědnou a respektovanou práci v angličtině. Finanční koordinátor je podřízený finančnímu manažerovi a úzce spolupracuje s programovým manažerem/ desk officerem pro danou zemi nebo skupinu zemí. Pracovní náplň v rámci této pozice tvoří převážně finanční správa a administrace projektů.

Pozice finanční koordinátor otevírá kariéru v oblasti rozvojové spolupráce a humanitární pomoci v rámci stejnojmeného odděleni, které je součástí Sekretariátu CHČR se sídlem v Praze. Finanční koordinátor je podřízený finančnímu manažerovi a úzce spolupracuje s programovým manažerem pro danou zemi nebo skupinu zemí. Pracovní náplň v rámci této pozice tvoří převážně finanční správa a administrace projektů.

Finanční koordinátor

I. Informace o pracovní pozici

Název pozice: Finanční koordinátor/ka

Typ pozice (úvazek): plný úvazek – 40 hodin týdně

Nadřízený: Finanční manažer

Očekávaná délka zaměstnání: na dobu neurčitou

Místo výkonu práce: Praha

Nástup: ihned

II. Popis pracovních povinností

Finanční administrace (80 %)

  • Podílí se na připravování rozpočtů nových projektů a jejich změnách, kontroluje dodržování pravidel donorů a správnost
  • Pravidelně aktualizuje a kontroluje čerpání rozpočtu
  • Kontroluje finanční reporty a doklady dodávané partnery a z misí. Odpovídá za online archiv dokladů
  • Připravuje finanční transfery na mise/partnerům
  • Kontroluje dodržování podílu spolufinancování partnerů i spolufinancování vlastní týkající ve všech projektech v rámci programu
  • Připravuje finanční vyúčtování projektů pro donory
  • Podílí se na přípravě a průběhu interních a externích finančních auditů
  • Připravuje přehled finanční výkonnosti programů

Projektová administrace (20 %)

  • Podporuje desk officera/vedoucího mise při administraci projektů
  • Dělá revize projektových aktivit a shromažďování zdrojů pro ověření
  • Připravuje podkladové materiály pro reportování donorům a zajišťuje jejich archivaci
  • Komunikuje ohledně dat s protějšky/partnery v terénu
  • Podílí se na přípravě průběžných a finálních zpráv pro donory

III. Potřebná kvalifikace a požadavky

  • Požadované vzdělání: Ekonomický obor, popř. současný student v posledním ročníku VŠ
  • Požadovaná praxe: Praxe z finanční nebo administrativní pozice výhodou, ale je vhodné i pro šikovného a komunikativního juniora
  • Výborný písemný i mluvený projev (v češtině i angličtině)
  • MS Office (včetně pokročilé znalosti práce s MS Excel)
  • Schopnost pracovat s finančními záznamy a účetními dokumenty
  • Orientace na detail
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Flexibilita a ochota pracovat nárazově a v časovém stresu
  • Ochota pracovat v souladu s Etickým kodexem Charity ČR
  • Ochota zavázat se k pracovnímu úvazku minimálně na jeden rok

IV. Nabízíme

  • zázemí stabilní neziskové organizace se seriózním přístupem
  • příjemný a přátelský kolektiv, který chce táhnout za jeden provaz
  • žádný předepsaný dress code (chceme, aby ses cítil/a příjemně)
  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny sick days ročně
  • 2 dny home office měsíčně
  • flexibilní pracovní doba (záleží na domluvě)
  • stravenky v hodnotě Kč 100,-/den
  • bonusy/prémie
  • zvýhodněná cena na Multisport kartu
  • mobilní telefon, notebook
  • vzdělávací kurzy/ školení (chceme tě podporovat v osobním i profesním rozvoji)
  • společné firemní akce

Pozice finančního koordinátora přináší příležitost být v intenzívním kontaktu s našimi partnery a dělat zodpovědnou a respektovanou práci. Finanční koordinátor je podřízený finančnímu manažerovi a úzce spolupracuje s projektovým manažerem pro daný projekt. Pracovní náplň v rámci této pozice tvoří převážně finanční správa a administrace projektu.


Informace o pozici

Společnost
Charita Česká republika
Adresa
Vladislavova 1460/12, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Dog-friendly office
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Charita Česká republika, Martina