Když jsme před 13 lety zakládali Partners, chtěli jsme změnu a to platí dodnes. Máme vlastní představu o skvělé poradenské službě klientovi, měníme status quo a dobýváme trh po svém. Máme nejen velké vize, ale i kapitál na jejich realizaci. Jsme inovátory, budujeme nové koncepty, máme vlastní investiční společnost, vlastní pojišťovnu, síť kamenných poboček a další. Proto nabízíme nekonečný prostor, ve kterém každý, kdo má ambice, najde možnost uplatnit své schopnosti a dovednosti.

V Partners chceme ukázat, že finanční poradenství jde dělat poctivě. Nejsme korporace, promluvit s majitelem u nás není sci-fi. Poznejte jedinečnou kulturu pracovního prostředí, kde má každý možnost si přeměnit svůj sen v realitu.

Operátor klientského servisu - příchozí hovory

Chceš jistotu, stabilní zaměstnání, férového zaměstnavatele a dobré finanční ohodnocení a zároveň i zajímavé zaměstnanecké benefity ?

Potom na pozici operátora klientského servisu hledáme právě tebe.

Partners je jeden velký tým. Všichni se dobře známe a fungujeme jako rodina. Svou práci máme rádi, děláme ji s chutí, odpovědně a profesionálně. Tak se k nám přidej.

Pokud tě láká pestrá náplň a kariéra ve finančním oboru s velkým potenciálem růstu, ozvi se nám. Hledáme osobnost plnou energie a nadšení, kterou bude práce bavit! A pokud tě baví komunikace po telefonu, administrace včetně mailování s klienty a jejich poradci. Tak právě tebe hledáme.

Nejedná se o žádný telemarketing.

Co tě čeká?

  • Obsluha příchozích hovorů ze stran klientů.
  • Mailová komunikace s klienty a poradci.
  • Odpovědi na dotazy na chatu v našem klientském portálu.
  • Administrativa spojená s chodem klientského servisu - komunikace s pojišťovnami, administrace kolem smluv a další potřebné úkony spojené s administrativou.

Co naopak očekáváme my?

  • Komunikativní osobnost, který si bude umět poradit i v nelehké situaci.
  • Bojovníka, který se nevzdává se při prvním neúspěchu.
  • Nesní ti chybět uživatelská znalost práce s PC a internetem
  • Sympatického kolegu s velkým nadšením pro práci v Partners.

A co za to?

Kromě moderního a krásného pracovního prostředí, které zahrnuje i relax zónu, máme i další příjemné benefity v podobě stravenek, 1x za týden svačina a oběd zdarma přímo na pracovišti, sick days, MultiSport kartu a další prima benefity. A k tomu určitě krom pravidelné pevné mzdy máš i nárok i na bonusy a osobní ohodnocení. A protože máme dvě centrály v Praze a v Brně, pořádáme pravidelné akce – víkendové teambuildingy, večírky, ale pořádáme i mimo pracovní akce.

Pokud jsme tě zaujali, pošli nám svůj životopis, určitě si ho rádi přečteme a ozvem se ti.

Těšíme se na setkání!


Informace o pozici

Společnost
Partners Financial Services, a.s.
Adresa
Holandská 878/2, Brno – Štýřice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, 13. plat, Možnost si napracovat hodiny, Dog-friendly office, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Pracovník call centra, Vkládání dat do počítače, Pracovník back office, Manažer prodejního týmu, Manažer partnerského prodeje
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro OZP, s docházením do firmy. Vhodné i pro: ostatní.