Koordinátor / ka ve stavební a developerské společnosti (MacBook / iMac / iPad a služební vozidlo)

Změňte svůj život o 180 stupňů a vkročte do další životní etapy s OAK Group…

Uskupení OAK Group zúročuje letité zkušenosti odpovědných manažerů z oblasti NEMOVITOSTÍ | DEVELOPMENTU | FINANCÍ | VÝSTAVBY | REKONSTRUKCÍ a ty můžeš být dalším členem úspěšného týmu.

Staň se součástí skupiny, která ti poskytne zázemí reprezentativních kanceláří, nadstandardní finanční příjmy, mimořádné motivační reprezentativní bonusy prémiových značek, sdílená služební vozidla, pracovní nástroje Apple (MacBook / iMac / iPad) a po zaškolení vlastní služební vozidlo.

Základem našeho úspěchu, na kterém neustále pracujeme nejsou jen inovativní řešení a nabídka širokého portfolia poskytovaných služeb, ale především propracovaný obchodní systém, nastavení interních procesů, přátelská firemní kultura a přístup k práci.

Jestli se chceš k nám přidat na pozici obchodní nebo stavební koordinátor/ka měl/a by si vědět, že náplní tvojí práce bude

Pro obchod

  • Sjednávat schůzky a prohlídky s poptávajícími klienty
  • Komunikovat naše služby a realizace poptávajícím klientům
  • Vyhledávat nemovitosti dle zadání poptávajících klientů
  • Spravovat inzerci a marketing
  • Spravovat administrativu spojenou s provozem obchodu
  • Spravovat chod celé kanceláře
  • Mít cit pro moderní design a chuť sledovat nové trendy v oblasti bydlení
  • Vědět, že základem i tvého úspěchu budou tvé komunikační dovednosti a argumentace, tzv. umět klienta nadchnout pro naše realizace, protože budeš mnohdy první, s kým klient bude komunikovat
  • Vědět, že hledáme dynamické a proaktivní kolegy, které práce baví, nechodí si jí tzv. odsedět a nadstandardní příjmy jsou už jen benefitem
  • Orientovat se v prostředí internetu, Wordu, Excelu, Powerpointu, apod.
  • AJ není podmínkou, ale výhodou

Pro stavbu

  • Především pravidelná komunikace s obchodem, stavbou a dodavateli
  • Komunikovat naše služby a realizace poptávajícím klientům
  • Účastnit se prohlídek a schůzek s obchodními manažery
  • Řešit klientské změny v rámci každé realizace
  • Připravovat smluvní podklady ke každé realizaci
  • Plánovat pracovní kapacity, objednávky materiálu a průběžně zajišťovat nákupy materiálu
  • Průběžně kontrolovat provedení a kvalitu každé realizace
  • Vést přehled nákupů a nákladů každé realizace
  • Průběžně sledovat vývoj cen a jednat o cenách s dodavateli
  • Vést administrativu spojenou s provozem stavby
  • Mít zkušenosti ze stavebnictví, dobré komunikační dovednosti, vystupování, ale především technické znalosti
  • Vědět, že hledáme proaktivní kolegy, které práce baví, nechodí si jí tzv. odsedět a nadstandardní příjmy jsou už jen benefitem
  • Orientovat se v prostředí internetu, Wordu, Excelu, Powerpointu, apod.
  • Umět operativně a rozhodně řešit nahodilé situace
  • Řidičský průkaz B

Informace o pozici

Společnost
OAK Development s.r.o.
Adresa
Čerčanská 2053/18, Praha – Krč
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 30 000 – 60 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Provize z prodeje, Manažerský motivační program, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Stavebnictví a reality, Administrativní pracovník, Asistentka, Obchodní asistent, Stavbyvedoucí, Stavební dozor, Přípravář
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

OAK Development s.r.o., Martin KOZÁK
+420 736 674 111