Jsme ERP konzultanti. Naše původní loď iStone zaměřena na ERP systém Infor M3 se v roce 2018 spojila s lodí Columbus jedoucí na vlně Microsoft Dynamics. Mateřská společnost má sídlo v Dánsku, po světě je nás přes 2.000 a v Česku jsme překročili počet 30 skvělých lidí v týmu.

Integrační koordinátor aneb plavčík se záchranným kruhem

O čem vlastně integrace jsou?

Jde o propojení dvou a více systémů, aby spolu efektivně komunikovaly a vyměňovaly si vzájemně data. Integraci v praxi si můžeš představit třeba tak, že člověk ve firmě A dá ve svém ERP systému příkaz “fakturovat” a faktura se během chvíle propíše do systému obchodního partnera, firmy B. Žádné papírové fakturování, ztrácení faktur na cestě, emailové přílohy apod. Vše funguje elektronicky v systému přes naší integraci. Obrovskou výhodou je snadná dohledatelnost, kde a v jakém kroku se faktura aktuálně nachází.

Uvedený příklad fakturací je jen střípek toho, co systémové integrace zvládnou. Integrovat umíme od fakturací a nákupních objednávek, přes bankovní systémy a platby, e-commerce platformy a datové sklady, až třeba po dokumenty pro externí přepravní partnery.

Při práci na téhle lodi oceňujeme primárně tři věci:

  • Naším heslem je freedom under responsibility. Nevytváříme zbytečná pravidla a dlouhé rozhodovací procesy. Jde nám o výsledek, spokojeného klienta a fajn prostředí v kanclu. Chceme tak mezi sebe pohodáře a zároveň člověka, na kterého je prostě spolehnutí. Přesně tak, jak si na tom sami zakládáme
  • Jsme konzultanti, kteří se od sebe učí navzájem v rámci českých týmů, i sdílením se zahraničními kolegy. Hledáme tak nejlepší řešení pro klientův business i za cenu, že ho celé nebudeme schopni realizovat vlastními silami
  • Jsme příznivci tvůrčího a bezpečného prostředí. Zeptat se na cokoliv nebo požádat o pomoc ostatní, je něčím, čím žijeme. Naši seniorní konzultanti odpoví dokonce na otázky, na které je Google krátký. Za chyby netrestáme. Naopak je bereme jako součást cesty kupředu

Pro naše klienty s námi v této roli můžeš:

  • Bavit se koordinací větších i menších projektů pro klienty z různých oblastí businessu
  • Jsi spojkou mezi zákazníkem, jeho potřebami a přáními a naším developerem
  • Zjišťuješ, jakou představu o funkcích systému má zákazník. Připravíš pro něj společně s developerem nabídku, ve které popíšeš současný stav systému a navrhované řešení, co všechno nové řešení obnáší a kolik času nad realizací strávíme
  • Se zákazníkem jsi pak na pravidelných online setkáních s cílem udržet se vzájemně v obraze. Jsi tedy tím, kdo má přehled o tom, v jakém stavu je naše práce, co momentálně řešíme a kde jsme se třeba zrovna zasekli
  • Současně máš od zákazníka stanoveny priority, pokud pro jednoho z nich řešíme vícero projektů v jednu chvíli. Máš pod palcem celý proces a hlídáš deadliny
  • Koordinuješ celý proces vývoje. Informuješ zákazníka o stavu zakázky a zároveň hledáš odpovědi na otázky developera, když potřebuje upřesnění v průběhu realizace
  • Následně testuješ, jestli všechno funguje, jak se očekávalo. Můžeš být v situaci, kdy testuješ vlastními silami nebo můžeš řídit testování na straně zákazníka
  • Pokud něco nefunguje, pak jsi tím, kdo společně s developerem pátrá, kde vznikl problém
  • U některých zákazníků do procesu integrací vstupuje ještě třetí strana, takže musíš zvládnout ukočírovat i její zahrnutí do akce a sdílet s nimi technický popis ve správnou chvíli
  • A jako bonus k tomu všemu jsi pravidelně v kontaktu s anglicky mluvícím zákazníkem

Jak můžeš čekat, že Tvoje práce bude zhruba rozložena?

  • 60% kontakt se zákazníkem
  • 20% technické práce
  • 10% interní komunikace v rámci týmu
  • 10% práce na vlastním rozvoji

Aby nám to společně fungovalo, potřebuješ:

  • Skvělé komunikační schopnosti. Značnou část pracovního dne strávíš v kontaktu se zákazníky a kolegy z týmu formou online meetingů nebo on site
  • Potřebuješ mít jistotu i v anglické komunikaci jak v mluvené, tak psané formě
  • Umět ustát se vztyčenou hlavou i situaci, kdy projekt nejde podle představ a zákazník začne být nervózní. Umíš být v takovou chvíli plavčíkem, který zachrání spolupráci v týmu, přivede lidi k jednomu stolu a vytvoří bezpečnou atmosféru pro nalezení konstruktivního řešení situace?
  • Klepeš na správné dveře, jestli oplýváš schopností koordinovat vícero menších projektů současně. Nebojíš se vzít si plnou zodpovědnost za proces, udržovat všechny v obraze a ke vznikajícím komplikacím se postavit čelem
  • Pomůže Ti technický background ve formě základní orientace v IT světě jako je povědomí o programování, databázích, komunikace mezi systémy. Maximálně vítán je Tvůj zájem o IT oblast a chuť se učit to, co ještě neumíš
  • Jestli se nacházíš v situaci, kdy máš technické zkušenosti z vývoje, implementace nebo testování a začalo Tě to táhnout víc ke koordinační činnosti, budeme víc než nadšeni
  • Pokud víš, co se skrývá za EDI názvem, budeš o krok napřed, protože integrace souvisí s elektronickou výměnou dat spojenou s fakturami/objednávkami ale i dalšími dokumenty

Co Ti rádi nabídneme my:

  • Možnost vyzkoušet si práci na vlastní kůži a nasát atmosféru před začátkem spolupráce, aby Ti bylo jasné, do čeho půjdeš aneb „Zažij den v Columbusu“
  • Jsme příznivci přímé úměry – když rosteš Ty a Tvoje schopnost poprat se s náročnějšími úkoly a tím pádem roste i počet Tvých konzultantských hodin, roste i odměna, kterou Ti nabídneme
  • Když Ty přijmeš odpovědnost za svou práci, my Ti dáme hezkou dávku svobody a důvěry
  • Prostředí, kde každý může říct svůj názor a je vyslyšen
  • Kancelář pár minut chůze od metra Zličín, kde se maká, vtipkuje a v létě griluje
  • Stravenky pro zkrocení hladu, kafe a čaj pro povzbuzení, páteční snídaně a pravidelné snacky, Multisportku pro protažení těla po práci a taky super tmelící akce
  • Svoji práci máme rádi a baví nás, přesto ctíme vyvážení pracovního a osobního času

Chceš o nás vědět víc? Ozvi se nám, rádi se s Tebou dáme do řeči – klidně pošli jen link na Tvůj LinkedIn profil. Chceš poznat, kdo tyhle řádky píše? Stav se za námi na kus IT řeči a hrnek dobrého kafe z rukou naší HR.


Informace o pozici

Společnost
Columbus Global s.r.o.
Adresa
Na Radosti 486/55, Praha – Zličín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Ubytování/příspěvek na ubytování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, 13. plat, Profesní/osobní kouč
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, IT analytik, IT konzultant, Project Manager, Tester, Project Administrator, Specialista ERP
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Columbus Global s.r.o., Iva Tošovská
+420 602 293 181