Jsme IQVIA, americká společnost působící ve vice než 100 zemích světa, s víc jak 60 000 zaměstnanci celosvětově a 200 zaměstnanci v České republice. Jsme leaderem v oblasti outsourcovaného řešení pro farmaceutické společnosti.

Helpdesk Operátor - Ideální brigáda při studiu

Ideální brigáda při studiu
(při odpolední směně je možné se věnovat studiu v případě, že nejsou žádné požadavky k vyřízení)!


Nemusíte mít žádné předchozí zkušenosti na podobné pozici rádi vás vše naučíme (primární zaškolení trvá cca 2 týdny)

Flexibilní časová náročnost 15 - 20 hodin/týden, práce na směny, dopolední (8:00-12:00) a odpolední (13:00-17:00), je možno pracovat celý den na obě směny – dle domluvy!


CO MŮŽETE NA TÉTO POZICI OČEKÁVAT

  • Zajištění technické podpory pro koncové uživatele CRM systému (přijímání požadavků a řešení problémů)
  • Denní komunikaci s uživateli po telefonu a emailu
  • Přijímání požadavků na helpdesk- zapisování do interní aplikace (nejčastější požadavky: resetovat přístupové heslo, pomoc s instalací, navigování v systému)
  • Spolupráci s ostatními kolegy v rámci oddělení - zpracování požadavků kolegů, administrativní činnost


CO BYSTE MĚLI SPLŇOVAT?

  • AJ na komunikativní úrovni – každodenní písemná komunikace s IT podporou, občasná mluvená forma
  • Microsoft Office (uživatelská znalost) – nejčastěji se používá Word (vytváření/formátování návodů pro uživatele apod.), Excel (vytváření seznamů)
  • Komunikativnost – telefonování s uživateli systému, komunikace s kolegy
  • Samostatnost při řešení problémů
  • Znalost iOS výhodou – práce s iPadem


CO NABÍZÍME?

  • Mzda: 140kč/hod
  • Velká flexibilita organizace pracovní doby
  • Nástup ihned
  • Přátelský tým a využití nejnovějších technologií
  • Zaškolení a možnost další spolupráce
  • Příjemné pracovní prostředí v moderní budově

Informace o pozici

Společnost
IQVIA Technology Solutions s.r.o.
Adresa
Pernerova 691/42, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Zákaznický servis, Farmacie, Pracovník help desku, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: jiné
Zadavatel: Zaměstnavatel

IQVIA Technology Solutions s.r.o., Silvie Latalova