Úspěšná mezinárodní společnost působící v oblasti prodeje a vývoje software pro stavebnictví a strojírenství se sídlem na Praze 4 hledá vhodné kandidáty na pozici Technický specialista zákaznické podpory. Máte zkušenosti s poskytování technické podpory uživatelům nebo umíte používat CAD technologie ve stavebnictví? Máte zkušenost s technologiemi společnosti Autodesk? Potom hledáme právě Vás!

Náplň práce:
Řešení technických dotazů našich zákazníků na první úrovni podpory
Předávání dotazů na zkušenější kolegy do druhé urovně podpory
Práce na rozvoji systému technické podpory

Požadujeme:
Min. SŠ vzdělání technického směru
Komunikativnost
Dobrá znalost AutoCADu
Schopnost samostatného plnění zadaných úkolů
Časová flexibilita, ŘP skupiny B
Znalost AJ výhodou

Nabízíme:
Možnost osobního i profesního rozvoje
Přístup k nejmodernějším technologiím v dynamickém prostředí mezinárodní společnosti
Zázemí stabilní mezinárodní firmy


Informace o pozici

Společnost
GRAITEC s.r.o.
Adresa
Jeremenkova 1160/90a, Praha – Podolí
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 30 000 – 50 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, Stavebnictví a reality, IT konzultant, Projektant, Technik ve stavebnictví, Technolog ve stavebnictví, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

GRAITEC s.r.o., Petr Teska
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.