Pro našeho klienta, společnost, která je mezinárodním předním poskytovatelem služeb v oblasti elektronické výměny dokumentů (EDI) specializující se na optimalizaci procesů dodavatelsko-odběratelského řetězce, hledáme vhodného kandidáta do obchodně konzultačního týmu na pozici Business Consultant - EDI.

Náplň práce:

  • Hlavní kontakt pro zákazníka v rámci obchodního jednání a konzultací technického řešení
  • Poskytování kompletní zákaznické péče – od analýzy současného stavu, přes návrhy vhodných řešení, po výběr řešení s maximálním užitkem
  • Získávání nových obchodních příležitostí od stávajících zákazníků
  • Hledání nových zákazníků, monitoring obchodních příležitostí, zpracování výběrových řízení
  • Podíl na tvorbě obchodní strategie společnosti
  • Tvorba marketingové strategie, reprezentace na marketingových akcích
  • Jednání s externími obchodními partnery
  • Úzká spolupráce s kolegy z oddělení Delivery a Development
  • Účast na odborných konferencích v CZ i zahraničí, B2B networking

Požadujeme:

  • Vynikající komunikační a prezentační dovednosti
  • Technické dovednosti, orientace a zájem o IT
  • ŘP skup. B
  • AJ slovem i písmem (využití při prezentacích, B2B networkingu a na dalších akcích, oficiální firemní jazyk)
  • Orientaci ve firemních dokumentech (např. objednávky, faktury, dodací listy) výhodou
  • Orientaci v oblasti Automotive výhodou
  • Znalost logistických a EDI procesů výhodou
  • Znalost principů nákupu ve firmě výhodou
  • Znalost Německého jazyka výhodou

Nabízíme:

  • Možnost homeoffice
  • Důvěru ve vlastní organizaci práce, pro firmu je důležitý výsledek
  • Práce na HPP/ŽL
  • Smlouvu na dobu neurčitou
  • Notebook, mobilní telefon, po zaškolení služební automobil (HPP)
  • Výuku angličtiny
  • Školení, odborné semináře, kurzy
  • Celofiremní či celoskupinové víkendové akce a teambuildingy

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informace o pozici

Společnost
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Adresa
Praha – Žižkov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Prodej a obchod, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Account Manager, IT konzultant, IT analytik, Project Administrator, Obchodní referent, Obchodní zástupce
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Personální agentura

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.