Pokud Vy hledáte novou výzvu nebo dokonce novou práci a rádi byste pracovali pro českou firmu, pak My hledáme nejspíš právě Vás, protože hledáme kolegu či kolegyni do týmu obchodníků.

Co budete u nás dělat?

· Aktivně vyhledávat obchodních příležitostí,

· tvořit nabídky a jejich prezentace,

· realizovat obchodní jednání,

· zodpovídat za nastavení obchodních podmínek se zákazníky,

· koordinovat aktivity a spolupráci s oddělením služeb,

· rozvíjet a budovat obchodní vztahy se zákazníky.

Co očekáváme, že už máte?

Odborné předpoklady

· VŠ nebo SŠ s maturitou,

· zkušenosti s obchodem minimálně 3 roky,

· uživatelské znalosti práce s PC (Microsoft Word, Excel, internet),

· jste aktivní řidič (řidičský průkaz skupiny B).

Angličtina na komunikativní úrovni a znalost prostředí personalistiky a HR jsou výhodou.

Osobnostní předpoklady

· komunikační dovednosti,

· reprezentativní a příjemné vystupování,

· organizační schopnosti,

· pečlivost, samostatnost a odpovědnost,

· flexibilita, ochota cestovat


Co Vám můžeme nabídnout?

· Osobní a profesní růst a rovnováhu mezi soukromým a profesním životem,

· interní vzdělávání formou webinářů,

· příjemné pracovní prostředí, atraktivní zaměstnanecké výhody a benefity, např:

o možnost pružné pracovní doby,

o práce z domu 1 den v týdnu,

o dovolená 5 týdnů,

o Sick Day,

o příspěvek na stravování,

o kafetérie s Vašim výběrem volnočasových zážitků (sport, kultura, cestování, zdraví, vzdělání) a interními benefity (penzijní připojištění, firemní půjčky, firemními zájezdy do Rakouska na kola a na lyže)

Informace o pozici:

· Vaše pracoviště bude v Praze na naší pobočce: Sokolovská 695/115b, 186 00 Praha 8.

· Pro tuto pozici předpokládáme pracovní poměr na pracovní smlouvu a na plný úvazek.

Nástup je možný ihned nebo po dohodě

Pošlete nám svoje Curriculum Vitae a přiložte i krátký motivační dopis.

Když nás Vaše CV a motivační dopis zaujme, určitě se Vám ozveme a pozveme Vás na první schůzku, na které se setkáte v Praze se svým případným budoucím vedoucím. Budeme se vzájemně informovat a hledat možnosti i podmínky spolupráce.

Pokud tato schůzka vyzní pozitivně, setkáme se na druhé, a to v Brně přímo na centrále. Setkání už bude mít charakter ověřování Vašich profesních zkušeností a předpokladů.

Pokud budou výsledky a dojmy ze schůzek oboustranně pozitivní, sepíšeme smlouvu a připravíme Vám pracoviště v Praze, vstupní povinné firemní informace a Vy už v našem týmu začnete své adaptační období.

Těšíme se, že se ozvete.


Informace o pozici

Společnost
Vema,a.s.
Adresa
Sokolovská 695/115b, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Bakalářské
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Marketing, Prodej a obchod, Služby, Obchodní zástupce, Product Specialist, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel