Ahoj! Hledáme do našeho mladého marketingového týmu dalšího kolegu nebo kolegyni. Poohlížíš se po místě, kde můžeš profesně růst a dělat práci, která tě bude i bavit? Pojďme se sejít a probrat to!

Kdo jsme a co děláme?

Jsme rodinná firma. Tvoříme a staráme se o e-shop Kancelar24. Snažíme se zajistit super službu především pro firemní zákazníky. Vybavujeme je vším, na co si vzpomenou. Od kancelářských židlí po dávkovače mýdel. Náš sortiment roste každoročně v řádech tisíců položek a snažíme se kolem něj postavit nadstandardní servis před i po nákupu. Zároveň soupeříme s velkými korporáty, které jsou tady již od revoluce. My se ale snažíme věci inovovat.

Jak to u nás funguje?

V kancelářích je nás okolo 20. Dalších 10 kolegů se stará o blízký sklad se zbožím. Jsme hodně otevřená firma, kde se navzájem všichni dobře známe. Neočekávej ale žádný open space. Kancelář budeš sdílet maximálně se třemi kolegy. Budeš tak mít dostatek soukromí pro svou práci a současně velký prostor pro spolupráci s ostatními.

Jakého člověka hledáme?

Snažíme se, aby u nás měl každý člověk svou vlastní cestu. Postupně se vyvíjíme a rosteme s firmou. Náplň práce se přirozeně často mění a uzpůsobuje novým projektům a výzvám. Někdy se přizpůsobují lidé firmě, jindy firma lidem. A právě proto nemáme pevně vypsané místo. Naše představa ale je, abys byl/a copywriter/ka se základní zkušeností v grafice. Náplň práce bychom tedy specifikovali asi takto:

  • 20 % KREATIVA – Dobrých nápadů není nikdy dost!
  • 50 % PRÁCE S TEXTY – Od blogu, produktů a newsletterů až po sociální sítě.
  • 30 % PRÁCE S GRAFIKOU – Vše, na co si troufneš. 😊

S grafikou ti pomůže náš externí senior grafik. Vždy tak budeš mít po ruce někoho, na koho se obrátit. A to stejné platí pro copywriting. Tady ti dokonce poradí přímo kolegové, se kterými budeš sdílet kancl. Zkrátka na to nikdy nebudeš sám/sama.

Pokud máš nějaké unikátní skills i v jiných marketingových oblastech, rozhodně se nám taky ozvi. Probereme všechny možnosti a místo ti případně upravíme na míru.

Co od tebe očekáváme z profesního hlediska?

Jakákoliv zkušenost s copywritingem nebo tvorbou obsahu je pro nás opravdu důležitá. Naučíme tě orientovat se v sortimentu, ale marketingové myšlení už si musíš přinést s sebou. Pouze s bezchybnou češtinou u nás bohužel nezazáříš.

Zkušenost s grafikou. Ta je pro nás neméně důležitá. V tomto směru se ale rádi přizpůsobíme my tobě. A to ať už jedná o volbu softwaru, stylu zpracování nebo způsobu práce.

Psaná angličtina. Protože stále častěji spolupracujeme se zahraničím, je potřeba ovládat angličtinu v psané formě. Přeložíš si něco do angličtiny, vyměníš s někým pár mailů. To je celkem easy, ne? Pokud bys měl/a zájem se v angličtině zlepšit, rádi tě podpoříme školením.

Jaká bude tvoje role v týmu?

Naše marketingové oddělení se dělí na dvě části. Interní a externí tým. V tom interním budeš mít po ruce tyto 4 lidi:

  • Projektový manažer – Pomáhá s plánováním, řízením a procesy ve firmě.
  • Marketingový manažer – Zastřešuje marketing jako takový a naplňuje cíle.
  • Správce e-shopu, technický marketing – Stará se o e-shop a pomáhá s technickými věcmi.
  • Content writer – Textuje vše, co mu přijde pod ruku. Dodává spoustu nápadů.
  • Content writer + grafik – Toto místo může být tvoje. 😊

Co ti za tvůj čas nabízíme?

V první řadě přátelské až rodinné prostředí, kde můžeš růst a realizovat se. Férové jednání i ohodnocení je samozřejmostí.

Naše představa o odměně je 20 000 – 25 000 Kč. U kreativních lidí se to ale hodně odvíjí od variabilní složky mzdy. Budeš-li šikovný/á, můžeš si u nás vydělat i víc.

K tomu nabízíme ještě tyto benefity:

  • Flexibilní pracovní doba – Do práce můžeš přijít kdykoliv mezi 6 a 9 hodinou ráno.
  • Home office – Z pohodlí domova můžeš pracovat 2krát do měsíce.
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč za odpracovaný den – Firma uhradí 55 Kč, zaměstnanec 45 Kč.
  • Roční prémie za odvedenou práci až 6 000 Kč.
  • Roční vyplacení podílu na zisku firmy.
  • Celou řadu užitečných školení a možností osobního rozvoje.

Něco málo k průběhu výběrka

Dává ti naše nabídka smysl? Pošli nám prosím krátký vzkaz. Napiš, proč bys chtěl spolupracovat zrovna s námi. Nezapomeň přiložit svůj životopis, ať se máme na případné schůzce od čeho odpíchnout.

Nemusíš se bát vyčerpávajícího vláčení po několika kolech výběrového řízení. Nám stačí jen jedno. Pokud nás zaujmeš, pozveme tě k nám na osobní setkání, kde probereme možnosti spolupráce. Najdeme-li společnou řeč, tak tě vezmeme mezi sebe.

  • Práce je na HPP. Nejprve smlouva na dobu určitou, poté možnost na neurčitou.
  • Nastoupit můžeš kdykoliv. Na fajn lidi si rádi počkáme.
  • Kanceláře máme v Ostravě-Hrabové. Máme před firmou velké parkoviště, takže nebudeš mít problém zaparkovat. Bez problému se k nám dostaneš i MHD. Zastávka Šídlovec je za rohem.

Informace o pozici

Společnost
EKOSTYREN s.r.o.
Adresa
U Řeky 594, Ostrava – Hrabová
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 20 000 – 25 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na dovolenou, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace
Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR, Grafik, Copywriter, Kreativec
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

EKOSTYREN s.r.o., Martin Tkaczyk
+420 777 873 438