Jsme ryze česká společnost s českým majitelem, která působí v oblasti informačních technologií již téměř 20 let.
Každým rokem se nám daří zvyšovat naši odbornost, abychom rychle reagovali na požadavky našich obchodních partnerů, zákazníků a jejich uživatelů.
Působíme hlavně na českém, ale i zahraničním trhu jako systémový integrátor.
Vždy hledáme nejvhodnější cestu pro řešení aktuální IT problematiky. Informační technologie řešíme komplexně – od dodávek, přes instalace a konfigurace, až po poskytování následné technické podpory a služeb s přidanou hodnotou.
Poskytujeme profesionální služby, protože důvěra našich partnerů je pro nás tím hlavním závazkem a cílem.

Nadšený kolega do ICT týmu

Co Tě u nás čeká:

Staráme se o ICT systémy našich partnerů, aby v jejich pracovní náplni pomáhaly a nebyly jim překážkou.
Snažíme se ve spojení s nimi najít vždy to nejlepší a nejbezpečnější řešení s ohledem na jejich potřeby a možnosti.

Nedílnou součástí je samozřejmě osobní, či telefonický kontakt s našimi partnery. Denní náplň každého z nás je velmi různorodá, protože jednomu pomáháme s celým ICT prostředím, u jiného jen s částí sítě, či cloudovými službami.

Co čekáme od Tebe:

  • Spolupráci v týmu a komunikaci
  • Potřebu vlastní realizace a rozvoje
  • Administraci Windows serverů v různých verzích
  • Znalost systémů koncových stanic na administrátorské úrovni - různé verze OS Windows a jejich programového vybavení
  • Administraci emailových serverů, minimálně MS Exchange (on-premise, online), výhodou PostFix
  • Poradit si s běžným typem problémů jako jsou aktualizace, instalace standardních programů apod.
  • Orientovat se v HW komponentech PC a serverů
  • Nebát se zavolat, či zajet k zákazníkovi v případě potřeby
  • Ochotu držet pohotovosti na telefonu jednou za 5-6 týdnů

Tvojí velkou výhodou je znalost:

Administrace serverů Linux
Administrace služeb MS Office 365 / AZURE

Bez čeho se v týmu neobejdeš:

  • Znalost anglického jazyka - mluvená i psaná forma
  • Řidičský průkaz sk. B

Co Ti nabízíme:

  • Zajímavou práci ve stabilním kolektivu, s možností vlastního rozvoje a zlepšování vlastní odbornosti.
  • Home Office, či SickDays a jiné benefity bez omezování.
  • Pracovní a platové možnosti téměř neomezené, vše záleží na každém z nás, čím do našeho týmu přispíváme.

Kanceláře máme nyní v Brně, Mikulově nebo Českých Budějovicích. Centrem je Brno.

Přijď k nám na seznámení a my Ti ukážeme co vše můžeš získat.


Informace o pozici

Společnost
NDC ICT Solutions s.r.o.
Adresa
Vídeňská 149/125a, Brno – Přízřenice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 45 000 – 80 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Auto i pro soukromé účely, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce, Účast na zahraničních konferencích, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Vyhrazený čas na inovace, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, SW architekt, IT konzultant, Správce operačních systémů a sítí, Architekt HW systémů, IT Security Specialist
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

NDC ICT Solutions s.r.o., Lukáš Čapek